Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar


Dave37

Rekommendera inlägg

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst MacGyver

jag har aldrig riktigt fattat vad FKatt menar med "gratisgrupp", är det att det är en grupp som inte behöver betalas för när den ska uppdateras? för i så fall så är det nog den ända gratisgruppen.

Ja det måste vara det han menar, inga idiotiska SMS måste skickas så vi är den enda gratisgruppen.

 

Jag är verkligen inte med så länge Ubuntu fortsätter att vara en dryg mod.
(A)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag är verkligen inte med så länge Ubuntu fortsätter att vara en dryg mod.

bra, då kan du gå med igen? jag tycker att han har blivit bättre, och gruppen har ändrats en hel del sen anarkodenismen infördes. Jag har saknat dig. :) du e snel hest. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är verkligen inte med så länge Ubuntu fortsätter att vara en dryg mod.

bra, då kan du gå med igen? jag tycker att han har blivit bättre, och gruppen har ändrats en hel del sen anarkodenismen infördes. Jag har saknat dig. :) du e snel hest.

 

Å Dave har en fin rumpa (y)

 

Så inget om att denis tjatar om en demokratisk grupp eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är verkligen inte med så länge Ubuntu fortsätter att vara en dryg mod.

bra, då kan du gå med igen? jag tycker att han har blivit bättre, och gruppen har ändrats en hel del sen anarkodenismen infördes. Jag har saknat dig. :) du e snel hest.

 

Å Dave har en fin rumpa (y)

 

Så inget om att denis tjatar om en demokratisk grupp eller?

 

demokratin är i stort sätt avskaffad, det är också all form av personkult och diktatur, förutom det faktum att moddarna har modpowers. Men det är klart att det förekommer omröstningar då och då. men han har inte tjatat om om demokrati, eller ens nämnt det en ända gång sen vi omformade gruppen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Jag är verkligen inte med så länge Ubuntu fortsätter att vara en dryg mod.

bra, då kan du gå med igen? jag tycker att han har blivit bättre, och gruppen har ändrats en hel del sen anarkodenismen infördes. Jag har saknat dig. :) du e snel hest.

Å Dave har en fin rumpa (y)

 

Så inget om att denis tjatar om en demokratisk grupp eller?

 

Det var ju du som klagade över att den inte var demokratisk! :angry:

 

Men nej, nu har vi anarki.

 

personkult och diktatur
:rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Nej fel, jag klagade över att du (eller ni..?) sa att den var demokratisk då en ej var det när du bara raderade folks inlägg :)

Demokrati=folkstyre, och folkstyre var det.

 

Sedan missuppfattade du helt och hållet varför jag raderade Raptos inlägg, aja on topic nu så inte tråden blir låst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej fel, jag klagade över att du (eller ni..?) sa att den var demokratisk då en ej var det när du bara raderade folks inlägg :)

Demokrati=folkstyre, och folkstyre var det.

 

Sedan missuppfattade du helt och hållet varför jag raderade Raptos inlägg, aja on topic nu så inte tråden blir låst.

 

Jadå, bara ett inlägg var det du raderade. Ofc. Ja. Verkligen. Bara 1 inlägg. 1. inlägg. Bara. Ja. Inga mer. Ja.

 

Iaf så ansöker jag, finns ingen idé till att skriva en presentation.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...