maaakus Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Hej allesammans! =) Jag önskar kunna använda en bärbar dator som är uppkopplad till internet trådlöst hemma. Problemet är dock att jag inte har en trådlös router (har en D-Link DI-604). Undrar nu om det finns något sätt så att jag koppla upp den bärbara till nätet utan att jag behöver byta router? (typ någon adapter eller något för routern eller en stationär dator i närheten) Tack på förhand! =) Redigerat 2 Maj 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Kan vara helt borta nu men jag tror att det finns adapters för router portarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Bättre i längden att köpa en ny router, i min synvinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Din dator måste ju ansluta till en router för att sedan komma vidare till internet, det går inte att ansluta direkt till internet från datorns inbyggda WLAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 3 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Kan vara helt borta nu men jag tror att det finns adapters för router portarna. Som fungerar till en icke-trådlös router? Din dator måste ju ansluta till en router för att sedan komma vidare till internet, det går inte att ansluta direkt till internet från datorns inbyggda WLAN. Men går det inte att typ ansluta med Wi-Fi eller liknande via en annan dator? Redigerat 3 Maj 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.