Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. Redigerat 3 Maj 2009 av johnz Citera
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. kommer jag få vara mod i din grupp? Citera
Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. kommer jag få vara mod i din grupp? Ja. Du och DonaldDuck hitils. Citera
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. kommer jag få vara mod i din grupp? Ja. Du och DonaldDuck hitils. yeey:F Citera
Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. kommer jag få vara mod i din grupp? Ja. Du och DonaldDuck hitils. yeey:F Hehe :D Citera
DonaldDuck Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. 1. MacGyver och MacGaver är faen inte samma person >.< 2. vad kommer gruppen heta? =P Citera
360Xbox Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Får jag bli moderator om jag donerar 100 fm? OnT: Vad ska gruppen heta och handla om? Redigerat 3 Maj 2009 av 360Xbox Citera
Harold Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin.:_ Det är inte samma person. Citera
Dave37 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin.:_ Det är inte samma person. på tal om två konton som ägs av samma person: 55_66 och johnz MacGyver och MacGayver är inte samma. Citera
D48 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 jag kan ge dig lite Fm ca 1500 eller ngt men du lär behöva mkt mer. Citera
Gäst Plankstek Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Ehm, är du medveten om att 4 mods kostar ganska mycket FM? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.