Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. Redigerat 3 Maj 2009 av johnz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. kommer jag få vara mod i din grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. kommer jag få vara mod i din grupp? Ja. Du och DonaldDuck hitils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. kommer jag få vara mod i din grupp? Ja. Du och DonaldDuck hitils. yeey:F Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. kommer jag få vara mod i din grupp? Ja. Du och DonaldDuck hitils. yeey:F Hehe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Donerat 50 fm nu:D Ja ;) Det kanske går bra med doneringarna ändå... Ska se. Och alla övriga som donerar efter den fjärde är ändå alltid välkommen i gruppen. Förutom en enda som jag verkligen har något emot: MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin. Men MacGyver är verkligen inte tillåten i gruppen iallafall. 1. MacGyver och MacGaver är faen inte samma person >.< 2. vad kommer gruppen heta? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Får jag bli moderator om jag donerar 100 fm? OnT: Vad ska gruppen heta och handla om? Redigerat 3 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin.:_ Det är inte samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 MacGyver och MacGaver, samma personer två konton, och ja, jag har PM:at till admin.:_ Det är inte samma person. på tal om två konton som ägs av samma person: 55_66 och johnz MacGyver och MacGayver är inte samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 jag kan ge dig lite Fm ca 1500 eller ngt men du lär behöva mkt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plankstek Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Ehm, är du medveten om att 4 mods kostar ganska mycket FM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.