Hoppa till innehåll

Vänner


Rekommendera inlägg

Gäst MacGyver

Sundsvall är en asdryg stad med asdryga personer och fjortisar. :) Vänta tills gymnasiet så kanske du har lite tur. Om du kan tänka dig att umgås med fjortisar så stick till mysack eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

På gymnasiet får man en massa med samma intresse, jag börjar ju efter sommaren och ser fram emot alla nya man träffar :)

För mig var det nästan tvärt om =/ . Att jag hade mindre gemensamt med mina "gymnasie kompisar".

 

Därför du skulle pluggat i skåne (y) du kommer ju överrens bra med oss ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På gymnasiet får man en massa med samma intresse, jag börjar ju efter sommaren och ser fram emot alla nya man träffar :)

 

För mig var det nästan tvärt om =/ . Att jag hade mindre gemensamt med mina "gymnasie kompisar".

 

Därför du skulle pluggat i skåne (y) du kommer ju överrens bra med oss ^^

 

Jag vet jag skulle vilja det =DDD men du vet tar ett tag med moppen =( . Men klasserna till tvåan blev klara igår och de ser riktigt j*vla sköna ut, min nuvarande klass är lite tråkig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På gymnasiet får man en massa med samma intresse, jag börjar ju efter sommaren och ser fram emot alla nya man träffar :)

 

För mig var det nästan tvärt om =/ . Att jag hade mindre gemensamt med mina "gymnasie kompisar".

Därför du skulle pluggat i skåne (y) du kommer ju överrens bra med oss ^^

 

Jag vet jag skulle vilja det =DDD men du vet tar ett tag med moppen =( . Men klasserna till tvåan blev klara igår och de ser riktigt j*vla sköna ut, min nuvarande klass är lite tråkig.

 

Ofta 08-skolor behöver ändra om i klasserna? :P Bara för att inte gå Off-Topic så får jag väl tillägga att internet är väl en stor enda mötesplats. Där kan du ju få hur mycket vänner som helst. :P

Redigerat av Falukorv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sundsvall är en asdryg stad med asdryga personer och fjortisar. :) Vänta tills gymnasiet så kanske du har lite tur. Om du kan tänka dig att umgås med fjortisar så stick till mysack eller något.

 

Vart va mysack nånstans då? :P Har alldrig varit där men jag har hört talas om det och fått nå papper om det för länge sen.

 

Bara för att inte gå Off-Topic så får jag väl tillägga att internet är väl en stor enda mötesplats. Där kan du ju få hur mycket vänner som helst. :P
Jo men hur mkt sjuka människor och gallenpanner finns det inte där då? xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att inte gå Off-Topic så får jag väl tillägga att internet är väl en stor enda mötesplats. Där kan du ju få hur mycket vänner som helst. :P

Jo men hur mkt sjuka människor och gallenpanner finns det inte där då? xD

 

Tja lika många som ute i verkligheten antar jag.

 

FalukorveN: Ja tänk för att vi behöver det -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar att jag ska gå på ett dator-gymnasium och där kommer jag ju träffa massa andra med dator-intresse :)

Jo det är sant. En i min förra klass började i ett sånt gymnasium. Alla mina fördomar besannades, alla spelade WoW och såg ut som sånna som gjorde det (eller vad jag ska säga xD ) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja. Jag e i lite desperat behov av nya kompisar. De jag har är bara skit. Skulle vilja ha hjälp med hur f*n man hittar nya kompisar. Det är väl bara typ i skolan man kan de i min ålder? Eller hur gör man? :o För man kan ju inte gå på krogen eller nått eftersom man e underårig. I allafall nått tips om vart man kan träffa nya kompisar. (Inte internet!)

Blocket. På dig låter det som att vänner är slitdelar, att man kan byta ut dom för ett rimligt pris på närmaste klädkejda. Så är det inte. Mindreårig, och jag tror att det finns vänner utanför krogen. Har du hittat alla dina vänner där, så behöver du hjälp. Kolla i skolan i nåt hörn eller under bänkar, där brukar dom finnas.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja. Jag e i lite desperat behov av nya kompisar. De jag har är bara skit. Skulle vilja ha hjälp med hur f*n man hittar nya kompisar. Det är väl bara typ i skolan man kan de i min ålder? Eller hur gör man? :o För man kan ju inte gå på krogen eller nått eftersom man e underårig. I allafall nått tips om vart man kan träffa nya kompisar. (Inte internet!)

Blocket. På dig låter det som att vänner är slitdelar, att man kan byta ut dom för ett rimligt pris på närmaste klädkejda. Så är det inte. Mindreårig, och jag tror att det finns vänner utanför krogen. Har du hittat alla dina vänner där, så behöver du hjälp. Kolla i skolan i nåt hörn eller under bänkar, där brukar dom finnas.

 

Nej nej.. Menar inte så! Skitsamma jag har fått svar på min fråga iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...