Hoppa till innehåll

Vänner


Rekommendera inlägg

På gymnasiet får man en massa med samma intresse, jag börjar ju efter sommaren och ser fram emot alla nya man träffar :)

För mig var det nästan tvärt om =/ . Att jag hade mindre gemensamt med mina "gymnasie kompisar".

 

Ni valde ju samma linje, nåt måste ni väl ha haft gemensamt? :s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

På dagis blev man ju kompis med nån vid första ögonkastet och därifrån har jag ungefär en 7-8 kompisar. Sen har jag kompisar från förskolan-6:an (några av dom går i min högstadieklass). Jag har fått nya kompisar genom andra kompisar. Alltså, vi säger att jag, Frank, är med Harry (smeknamn). Vi går och träffar Adde, som är med Emil (som varken jag eller Harry känner, men vi känner Adde). Vi umgås lite med Adde å Emil och efter någon vecka har vi träffat Emil ett par gånger. På det sättet lärde vi känna honom. På samma sätt lärde vi känna mer av Addes och Emils kompisar.

 

(detta var bara ett exempel)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

På gymnasiet får man en massa med samma intresse, jag börjar ju efter sommaren och ser fram emot alla nya man träffar :)

 

För mig var det nästan tvärt om =/ . Att jag hade mindre gemensamt med mina "gymnasie kompisar".

 

Ni valde ju samma linje, nåt måste ni väl ha haft gemensamt? :s

 

Ingen visste vad de skulle ta? Därför tog de sam? Det är väll inte så mycket att luta sig tillbaka på dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...