Rullis Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 På gymnasiet får man en massa med samma intresse, jag börjar ju efter sommaren och ser fram emot alla nya man träffar :) För mig var det nästan tvärt om =/ . Att jag hade mindre gemensamt med mina "gymnasie kompisar". Ni valde ju samma linje, nåt måste ni väl ha haft gemensamt? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 På dagis blev man ju kompis med nån vid första ögonkastet och därifrån har jag ungefär en 7-8 kompisar. Sen har jag kompisar från förskolan-6:an (några av dom går i min högstadieklass). Jag har fått nya kompisar genom andra kompisar. Alltså, vi säger att jag, Frank, är med Harry (smeknamn). Vi går och träffar Adde, som är med Emil (som varken jag eller Harry känner, men vi känner Adde). Vi umgås lite med Adde å Emil och efter någon vecka har vi träffat Emil ett par gånger. På det sättet lärde vi känna honom. På samma sätt lärde vi känna mer av Addes och Emils kompisar. (detta var bara ett exempel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Börja bara snacka med nån ?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 På gymnasiet får man en massa med samma intresse, jag börjar ju efter sommaren och ser fram emot alla nya man träffar :) För mig var det nästan tvärt om =/ . Att jag hade mindre gemensamt med mina "gymnasie kompisar". Ni valde ju samma linje, nåt måste ni väl ha haft gemensamt? :s Ingen visste vad de skulle ta? Därför tog de sam? Det är väll inte så mycket att luta sig tillbaka på dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.