Gäst patrikking Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Skriv vad ni tror gärna videor elr 'bevis'. Har tittat på en film om 2Pac, filmen bevisar i alla fall mig att han lever. :( :( :( Citera
Median Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Hur svårt är det att acceptera att ens favorit artist är död? Move on o_O Och om han är vid liv, så vill han säkert inte bli upptäckt, och man kommer inte hitta han heller. Citera
SURF Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Jag förstår ärligt talat inte problemet. Dessa alternativ finns: - Han är död, och ni kommer aldrig någonsin få se honom mer - Han lever, och ni kommer aldrig någonsin få se honom mer Så, vad spelar det för roll? Citera
360Xbox Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 6 sidor om det här. http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=57582 HES ALAIVE!He's alive Citera
Northwest Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Skriv vad ni tror gärna videor elr 'bevis'. Har tittat på en film om 2Pac, filmen bevisar i alla fall mig att han lever. :( :( :( och du kunde inte länka till den i första inlägget? Citera
DiRtY Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 han inte lyssnat så mkt på 2pac, nån som kan länka till de bästa låtarna? Citera
Symptom Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 det är en diskussion om huruvida han lever eller inte, ingen låttipsar tråd :( Citera
Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 HAN ÄR DÖD FÖR LÄNGE SEN <_<Bevis? Bevis? Ja, självklart: Wikipedia har alltid rätt Citera
360Xbox Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 HAN ÄR DÖD FÖR LÄNGE SEN <_< Bevis? Bevis? Ja, självklart: Wikipedia har alltid rätt Nej, wikipedia har inte alltid rätt.Det finns inget bevis på att han är död eller att han lever. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.