fimpen Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Tja. Har en lite onödig fråga. (Måste fråga endå. :P) Skulle det funka att bara fråga nån tjej på stan om vad hon heter, säga att hon är snygg och fråga om de vill hitta på något? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Beror väl på hur du frågar, hur hon är som person och hennes humör. Allt är relativt, finns inget "Ja, hon går ut med dig" eller "Nej, hon kommer bara skrika som en galning som om hon blir överfallen". *facepalms* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Draghon talar ju för alla tjejer. :) Hursomhelst så skulle du bara idiotförklaras om du gick fram till någon okänd och gav komplimanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Prova i ett land där folk inte är så asociala mot främlingar, kanske funkar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 7 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 (redigerat) Draghon talar ju för alla tjejer. :) Hursomhelst så skulle du bara idiotförklaras om du gick fram till någon okänd och gav komplimanger. Jo. Men det var bara nått jag kom på och då måste man ju fråga. :P Ajja får väll försöka på nån fest eller hos nån kompis kompis. Det värkar enligt mig som att det helt enkelt inte går att träffa vare sig nån tjej eller kompis i sverige annat än i skolan / jobbet, sporter, fester, kompisars kompisar. Whatevah de va som sagt bara nått jag kom på. Redigerat 7 Maj 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Tja. Har en lite onödig fråga. (Måste fråga endå. :P) Skulle det funka att bara fråga nån tjej på stan om vad hon heter, säga att hon är snygg och fråga om de vill hitta på något? :P Så gjorde min kompis när hon var på bowling. De är tillsammans nu (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezzan Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 funkar det inte kan du åka till thailand xD finns skit snygga tjejer och det är ganska lätt att bli ihop med dem en som jag känner gjorde det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 "Det är ganska lätt att bli ihop med en"... Ja, självklart, betala bara 100 baht så får du en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Finns väl inte så mycket som kan gå fel om ingen du känner är där, men jag skulle aldrig våga^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 La inget fel att gå fram till nån å fråga? Om du inte känner hon så har du ju absolut inget att förlora. Du gör ju inte bort dig eftersom att chansen att ni träffas igen är liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 min polare gör så hela tiden. finns ju inget att förlora. Allt han förlorar om han får en diss är att vi står och pekar på han och skrattar. Tips som funkar: Gå till en strand, börja umgås med ett gäng brudar, ifall dom lixom gillar er sällskap kan du ta nummer, eller följ med dom hem, du förstår vad som händer efter de hehe ;) På stranden kan ni ju leka runt med fysisk närkontakt hehe, ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 sett lite för mkt på 50 Cent och hans gäng eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.