Garone Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Halo 1,2,3, Assassin's Creed & GTA IV är överskattade. Sköna gamla retrospel som Fallout I & II, Planetscape torment och The Longest Journey är underskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrainDisorder Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Mest överskattade spel? Halo och dess två uppföljare, heeelt värdelösa. De är mediokra shooters, inget mer. Spelens popularitet är för mig helt obegriplig. Det spel som i mina ögon är mest underskattat är Morrowind till gamla Xbox. Fortfarande mitt favoritspel, dessvärre verkar det ha fallit i glömska efter uppföljaren Oblivion, som för övrigt också är väldigt överhypat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 överskattade: CoD spelen (om det vore pc så WoW) underskattade: Naruto TBB och Phantasy Star Universe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 mest överskattade var lätt mirrors edge mest underskattade är nog dead space och the maw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 mest överskattade var lätt mirrors edge mest underskattade är nog dead space och the maw Det håller jag f*n med om, jag tyckte Mirror's Edge va skit kasst. Det fanns inget att göra när man hade varvat de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 skate. är riktigt underskattat. Många trodde att det bara var ett wannabe-Tony Hawk skate spel, men personliga åsikt är att det tagit skateboard spel till en helt ny nivå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Mest överskattat är nog Halo 3 för det håller sig inte till Halo storyn alls. Sen har dom lagt till massa nya vapen och det är inte så cinematic längre... Men musiken är grym! Mest underskattat är nog The Elder scrolls III: Morrowind! Spelkännslan är enorm och det finns en GIGANTISK ö att utforska med Role Playing så det bara sjunger om det! Och desutom musiken! Youtube Morrowind Intro musik Men dock lite skuggat av Oblivion som inte alls var lika likt som Morrowind alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Vad har folk emot Halo egentligen? :( Så j*vla kul spel :D Mest överskattade är väl typ Oblivion, mest underskattade är enligt mig Viva Piñata. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Mest överskattat är nog Halo 3 för det håller sig inte till Halo storyn alls. Sen har dom lagt till massa nya vapen och det är inte så cinematic längre... Men musiken är grym! Mest underskattat är nog The Elder scrolls III: Morrowind! Spelkännslan är enorm och det finns en GIGANTISK ö att utforska med Role Playing så det bara sjunger om det! Och desutom musiken! Youtube Morrowind Intro musik Men dock lite skuggat av Oblivion som inte alls var lika likt som Morrowind alls! Varför följer inte Halo 3 till storyn, och finns Tes 3 till Xbox360? :o Själv tycker jag det mest överskattade spelet är Gears of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Vad har folk emot Halo egentligen?Vad ser du i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Vad har folk emot Halo egentligen?Men det är typ som vilket fps spel som helst, fattar inte varför alla tycker det är så j*vla kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Vad har folk emot Halo egentligen?Men det är typ som vilket fps spel som helst, fattar inte varför alla tycker det är så j*vla kul... Den enda anledningen att det är kul är att det har ett jävligt bra onlineläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.