Hoppa till innehåll

Mest Underskattade/överskattade Spelet?


360Xbox

Rekommendera inlägg

Vad har folk emot Halo egentligen?

Men det är typ som vilket fps spel som helst, fattar inte varför alla tycker det är så j*vla kul...

 

Den enda anledningen att det är kul är att det

har ett jävligt bra onlineläge.

 

Och man hoppar j*****t bra också. Man brukar inte tänka på det men vissa spel där man hoppar bra känns roligare =P men jag tycker fortfarande att det e överskattat Redigerat av knipan64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

underskattade: cod4 och Halo spelen såklart.

överskattade: Rainbow sig vegas

Call of duty 4, Halo 3, Halo Wars och Too Human är överskattade, iallafall vad jag tycker.

Mest underskattade är nog Call Of Duty WaW. Trodde det skulle suga, men det rockade!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

underskattade: cod4 och Halo spelen såklart.

överskattade: Rainbow sig vegas

Call of duty 4, Halo 3, Halo Wars och Too Human är överskattade, iallafall vad jag tycker.

Mest underskattade är nog Call Of Duty WaW. Trodde det skulle suga, men det rockade!

 

:huh:

Ingen gillar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mest överskattat är nog Halo 3 för det håller sig inte till Halo storyn alls.

Sen har dom lagt till massa nya vapen och det är inte så cinematic längre...

Men musiken är grym!

 

Mest underskattat är nog The Elder scrolls III: Morrowind!

Spelkännslan är enorm och det finns en GIGANTISK ö att utforska med Role Playing så det bara sjunger om det!

Och desutom musiken!

Youtube Morrowind Intro musik

Men dock lite skuggat av Oblivion som inte alls var lika likt som Morrowind alls!

Varför följer inte Halo 3 till storyn, och finns Tes 3 till Xbox360? :o

Själv tycker jag det mest överskattade spelet är Gears of War.

 

Halo 3 håller ju visst sig till storyn :o Det binder ju typ ihop den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mest överskattat är nog Halo 3 för det håller sig inte till Halo storyn alls.

Sen har dom lagt till massa nya vapen och det är inte så cinematic längre...

Men musiken är grym!

 

Mest underskattat är nog The Elder scrolls III: Morrowind!

Spelkännslan är enorm och det finns en GIGANTISK ö att utforska med Role Playing så det bara sjunger om det!

Och desutom musiken!

Youtube Morrowind Intro musik

Men dock lite skuggat av Oblivion som inte alls var lika likt som Morrowind alls!

Varför följer inte Halo 3 till storyn, och finns Tes 3 till Xbox360? :o

Själv tycker jag det mest överskattade spelet är Gears of War.

 

hmm eftersom du är fjorton så är du för ung för att spela gears of war så jag tror inte att du har spelat detta gudomliga spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det mest överskattade spelet är/var prob; Halo wars och mirrors edge.

 

Efter att läst igenom allt här tycker jag nästan att halo 3 är mest underskattat ^^

 

Jag menar liksom, Hur många spel har 300-500 tusen spelare online 24/7 nästan 2 år efter releasen?

 

Online spelet är nästintill perfekt =) och alla medaljer man kan få gör spelet ännu roligare. Tex hur roligt är det att få till kills i rad utan att få något annat än poäng för det?

 

På halo skulle allt det här komma up

 

double kill

triple kill

overkill

killtacular

killing spree

Killtrocity

killimanjaro

killtastrophe

killpocalypse

killionaire

killing frenzy

 

Och det stör inte alls medans man spalar plus att man kan gå och göra ett litet filmklipp efter matchen på allt man tyckte man gjorde bra =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det mest överskattade spelet är/var prob; Halo wars och mirrors edge.

Mirror's Edge? Var det inte det sjukt hypade spelet som alla ville ha när det utannonserades men som ingen köpte?

Det är inte ofta jag hör någon säga något gott om det..

 

Själv älskar jag det; Ett spel som (mer eller mindre) skiljer sig från mängden fps's som råkar vara så populärt i dessa tider. Bandesignen, spelkonceptet, grafiken... Jag älskar det!

 

Men jag verkar vara rätt så ensam om att gilla det. Så att sätta det på en "Mest överskattad-lista"?

Mjae.. Mer överskattade spel finns nog...

Redigerat av Raffed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det mest överskattade spelet är/var prob; Halo wars och mirrors edge.

Mirror's Edge? Var det inte det sjukt hypade spelet som alla ville ha när det utannonserades men som ingen köpte?

Det är inte ofta jag hör någon säga något gott om det..

 

Själv älskar jag det; Ett spel som (mer eller mindre) skiljer sig från mängden fps's som råkar vara så populärt i dessa tider. Bandesignen, spelkonceptet, grafiken... Jag älskar det!

 

Men jag verkar vara rätt så ensam om att gilla det. Så att sätta det på en "Mest överskattad-lista"?

Mjae.. Mer överskattade spel finns nog...

 

Om du vet något om bra speldesign inser du hur bristfälligt Mirror's Edge är i kontroll

och bandesign, vilket skulle varit det viktigaste i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte alls att Mirror's edge e dåligt. Beror nog förstås på att jag håller på med Free Running och jag gillar fortfarande hur man kan bli inspirerad av det spelet. Så jag antar att det e därför jag gillar det. Men jag tycker att det bör ha funnits lite fler saker att göra. Som T.ex att man skulle kunnat springa fritt i stan efter att ha klarat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mest överskattat är nog Halo 3 för det håller sig inte till Halo storyn alls.

Sen har dom lagt till massa nya vapen och det är inte så cinematic längre...

Men musiken är grym!

 

Mest underskattat är nog The Elder scrolls III: Morrowind!

Spelkännslan är enorm och det finns en GIGANTISK ö att utforska med Role Playing så det bara sjunger om det!

Och desutom musiken!

Youtube Morrowind Intro musik

Men dock lite skuggat av Oblivion som inte alls var lika likt som Morrowind alls!

Varför följer inte Halo 3 till storyn, och finns Tes 3 till Xbox360? :o

Själv tycker jag det mest överskattade spelet är Gears of War.

 

hmm eftersom du är fjorton så är du för ung för att spela gears of war så jag tror inte att du har spelat detta gudomliga spel.

 

O.o Och du är sexton, alltså är du också (enligt dig själv) för ung för att spela det. Eller?

 

Gillar Halo 3 eftersom online läget är så kul. :)

Redigerat av Trips
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...