Aeyz Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) Tjena, hade tänkt och göra en Undead Mage i WoW. Problemet är att jag inte kan hitta på ett namn, vet ni några bra namn? Om ni vet så posta dem här! Redigerat 9 Maj 2009 av Xye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 xibat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Sirpwnalot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 xyedead deadxye doedjaevel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Vill du ha ett rp seriöst namn elr ett humoriskt namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Pläpmeister Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Här har du några namn: OBS Vissa av namnen kan redan vara tagna. Har inte testat. Xulto Destro Gandra Resom Vuvari Ramim Ofeno Mageino Koogo Nemas Sadom Rewas Lineron Faser Jocers Mageon Incre Ygno Zemu Qemo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Anfallaren, hade det på min lvl 54 mage innan (raderad nu). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Jag tycker man ska komma på ett namn själv som passar dig, jag tänkte kanske 3 dagar innan jag gjorde min gubbe som till slut blev Earthquake eftersom allt bra jag kom på var upptaget :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 xye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Vill du ha ett rp seriöst namn elr ett humoriskt namn Det som blir bäst tar jag så testa båda. xye xyedeaddeadxye doedjaevel Använd inte Xye Redigerat 10 Maj 2009 av Xye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Frostnovafrågetecken (kan man ha ÅÄÖ i namnet ;o?) Känndigfrostad Ftlmage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg