_thule_ Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Ja, jag vet att det finns en massa trådar redan om Mafia, men jag hittade ingen om det här.. vet nån vart/om det finns nån trainer till Mafia v1.0?? det finns på Fuska.se till v1.1 och 1.2 men ingen till 1.0.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag tror att man uppdaterar 1.0 till 1.1 o 1.2 os.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_thule_ Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 1.1 trainers fungera iaf inte på mitt 1.0, spelet hängde sig då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 den finns på lostheaven.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=630 Funkar inte den första trainern då? Står det inte angivet version så betyder det att trainern funkar till den första versionen eller till alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Man kanske kan ladda ner trainer på CheatWorld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_thule_ Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=630 Funkar inte den första trainern då? Står det inte angivet version så betyder det att trainern funkar till den första versionen eller till alla. jag laddade ner den där 19 funktioner, men fattade inte hur man skulle göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 ja har trainers de funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Vad händer om man laddar hem trainern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_thule_ Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 19 funktioners är det 2 filer, en rar och en sfv som heter fdx-maft som man då antagligen ska lägga in i mafia mappen, men vart i den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_thule_ Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 nån som använder den som vet hur man installerar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 öppna .Rar filen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.