Easton Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Hur många konserter har du varit på, när, vart? Ska du på någon mer konsert? Själv har jag varit på Guns N Roses 26/7-06 i globen, och ska på Green Day den 11:e Oktober iår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Har varit på backyard bebies för nåt år sen, skulle vilja gå på Mando Diao i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Hur många konserter har du varit på, när, vart? Ska du på någon mer konsert? Själv har jag varit på Guns N Roses 26/7-06 i globen, och ska på Green Day den 11:e Oktober iår! lycko med gnr där :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Har varit på Play!-konserten som spelades iår. Sååå fucking bra! Musiken var verkligen drool-factor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Band jag sett: Annihilator Avenged Sevenfold Axxis Backyard Babies Bonafide Candlemass Cult Of Luna Deep Purple Entombed Europe Gamma Ray Gojira Hammerfall Hardcore Superstar Helloween ill Nino In Flames Iron Fire Iron Maiden x2 Killswitch Engage Lauren Harris Machine Head Mastodon Meshuggah Mustasch x 2 Nationalteatern Primal Fear Raised Fist Sanctity Sonic Syndicate Slayer Trivium x2 U.D.O Within Y ---------------------- Band jag kommer se: *AC/DC - 21/06-09 *Metaltown - 26-27/06-09 --*Opeth --*Disturbed --*Trivium --*Volbeat --*Mustasch --*Slipknot Etc. *Deep Purple - 15/7-09 *Magnum - 26/9-09 *Porcupine Tree - 24/10-09 Redigerat 10 Maj 2009 av Xenophobia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Inte så speciellt många. Kiss 2 gånger. Senast förra året. Bob Dylan 1.5 månad sen cirka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) Bara sett Iron Maiden ;o Redigerat 11 Maj 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Har sett : Gyllene Tider B) Alcazar (HAHAHA) ' Ska se: Way out west, Metaltown, kanske Hultsfred/Roskilde. Missade Coldplaybiljetterna :'<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Har sett : Gyllene Tider B) Alcazar (HAHAHA) ' Ska se: Way out west, Metaltown, kanske Hultsfred/Roskilde. Missade Coldplaybiljetterna :'<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Ska se Dweezil Zappa 8:e Juni i Stockholm :gitarr: Ska troligen på Peace And Love också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Ingen hittills tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Ska se Dweezil Zappa 8:e Juni i Stockholm :gitarr: Ska troligen på Peace And Love också ser honom nog den 11:e i malmö ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.