Raptomex Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Hur kunde Norge vinna? Är jag den enda som tycker att dem var en av de sämsta eller? Island skulle ha vunnit. :) Det var ju helt och hållet på hans utseende. Det är ju bara löjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Allt sög, men är glad att norge vann för jag vann 30 kronor på det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 (redigerat) Norges var bäst.. Men jag tycker att Albanien fick för lite poäng, Kejsi är assöt och 16 år bara D: + att hennes dvärgdansare var sjukt grymma :'DDD Så här skulle topp 5 ha blivit 1. Norge 2. Albanien 3. Ukraina 4. Armenien 5. Sverige Redigerat 17 Maj 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Jag tyckte mest om Armenien, Island och Azerbaijan. Tycker att Armenien förtjande att vara mycket högre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Håller med Rapto, alla småländer nere i sydöstra Europa ger varandra 12:or bara för att de inte ska bli arga och starta krig. Men jag bryr mig inte om tävlingen särskilt mycket. Starta krig? för en nöjestävling? :huh: skulle inte tro det. Tänkte starta en tråd om årets Eurovision song contest skulle vara kul och se vad folk tycker :) Var de ett bra beslut att skicka Marlena till moskva? Hur kommer det att gå för oss i år? Vilka låtar tror ni kommer vinna hela Eurovision i år? Vad tycker ni om tävlingen? Semifinal tisdag 12 maj Nu är ju tävlingen slut så det blir lite svårt att svara på dem här frågorna..Men jag trodde att Marlena hade en liten chans men det hade hon ju inte. Hon gjorde ju typ värsta misstaget också.. I början av refrängen så skrek hon till så att det blev typ ett litet piip. BESVIKELSE :P hon kom nästan sist ju. Jag tyckte att Romania och Finland var bäst. Men finland sjöng asdåligt i live så det var inte så konstigt att dem kom sist typ. Norge var inte så dåliga. Det var ju kul att vårat grannland vann :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Tänkte starta en tråd om årets Eurovision song contest skulle vara kul och se vad folk tycker :) Var de ett bra beslut att skicka Marlena till moskva? Hur kommer det att gå för oss i år? Vilka låtar tror ni kommer vinna hela Eurovision i år? Vad tycker ni om tävlingen? Semifinal tisdag 12 maj Nu är ju tävlingen slut så det blir lite svårt att svara på dem här frågorna..Men jag trodde att Marlena hade en liten chans men det hade hon ju inte. Hon gjorde ju typ värsta misstaget också.. I början av refrängen så skrek hon till så att det blev typ ett litet piip. BESVIKELSE :P hon kom nästan sist ju. Jag tyckte att Romania och Finland var bäst. Men finland sjöng asdåligt i live så det var inte så konstigt att dem kom sist typ. Norge var inte så dåliga. Det var ju kul att vårat grannland vann :D Kul att de vann ja, men inte att de vann med så mkt xD Norge kunde varit etta, strax därefter Island och sen Sverige trea. Malenas framträdande var som vanligt, det var ljudutrustningen som inte var anpassad för opera- Därför blev ljudet så kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Njaa, Malena var inte värd topp 3..Kanske Topp 5 iallafall. För det var många låtar som var way more better än hennes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Njaa, Malena var inte värd topp 3..Kanske Topp 5 iallafall. För det var många låtar som var way more better än hennes.Det var många låtar som var bra på sitt sätt, det är ju en smaksak. Själv föredrar jag låtar som sticker ut, och det gjorde ju Sveriges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Ofcourse. Hon var ju den mest proffessionella bland alla, därför tycker jag synd om henne, hon förtjänade mycket bättre placering. Och ja, det är en smaksak :P Det var rätt många låtar som stack ut också, och de som verkligen var bra samtidigt favoriserar ju jag. Även om Malenas är bra också ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag vet att många kommer hata mig för det här, men jag tycker nästan att Malena var högre upp än hon förtjänade. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag vet att många kommer hata mig för det här, men jag tycker nästan att Malena var högre upp än hon förtjänade. :PAlla har ju sina olika smaker. Som sagt så krävs det ju att man kan uppskatta både pop och opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.