callelito Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Tjena, har inte tränat ett skit och ligger rätt efter så jag undrar nu om någon här håller i svaren till Matte A Nationella? Skulle va väldigt generöst! wiih :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Nationella Prov är aldrig sig lika har jag för mig, av den anledning att inte kunna fuska (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Dock så har det hänt att nationella prov har läckt ut i förväg på internet :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 om du har fått godkänt på prov du gjort denna termin och förra så kommer du nog klara nationella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Dock så har det hänt att nationella prov har läckt ut i förväg på internet :D . jo, de e ju klart! Men de ändras la ändå varje år :3 För annars hade man uberlolcheatat sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Dock så har det hänt att nationella prov har läckt ut i förväg på internet :D . jo, de e ju klart! Men de ändras la ändå varje år :3 För annars hade man uberlolcheatat sönder. Jag antar att han syftar på att årets nationella läcker ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Dock så har det hänt att nationella prov har läckt ut i förväg på internet :D . jo, de e ju klart! Men de ändras la ändå varje år :3 För annars hade man uberlolcheatat sönder. Jag antar att han syftar på att årets nationella läcker ut. Precis de gamla provet finns ju på skolverkets hemsida :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.