Raptomex Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Den sista var ju rolig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. Jag menade att fyllegubbarna är idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna. Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. Jag menade att fyllegubbarna är idioter. Eyyy, relax, grab a beer.Lev livet va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Tycker att det är mycket mer roligt än tragiskt. Förklara. Förklara själv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. moralfag gtfo my /fuska/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna. Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. moralfag gtfo my /fuska/ wow, newfag gtfo. OT; Roligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Inte ett dugg kul, en full-gubbe körde nästan på min syrra igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 (redigerat) Ja, vad ska man säg? Kommer alltid finnas fyllegubbar/kärringar. [ Jag är inget fyllo :( ] Redigerat 1 Juni 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Ja, vad ska man säg? Kommer alltid finnas fyllegubbar/kärringar. [ Jag är inget fyllo :( ] Lol :> Finns mkt på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Tycker det var ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.