Raptomex Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Skrivet 19 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. Citera
Escain Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Skrivet 19 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. Jag menade att fyllegubbarna är idioter. Citera
Boffaroffe Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Skrivet 19 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna. Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. Jag menade att fyllegubbarna är idioter. Eyyy, relax, grab a beer.Lev livet va Citera
jk78ki Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Skrivet 31 Maj 2009 Tycker att det är mycket mer roligt än tragiskt. Förklara. Förklara själv. :P Citera
Pikaman Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Skrivet 31 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna.Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. moralfag gtfo my /fuska/ Citera
unix Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Skrivet 31 Maj 2009 Den som tycker det där är roligt måste vara funtad i huvudet. Jag blir bara arg på idioterna. Jag är ingen idiot. :( Självklart att det är sorgligt.. Men man måste erkänna att det ser ganska roligt ut. moralfag gtfo my /fuska/ wow, newfag gtfo. OT; Roligt. :) Citera
Easton Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Skrivet 31 Maj 2009 Inte ett dugg kul, en full-gubbe körde nästan på min syrra igår. Citera
MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Skrivet 1 Juni 2009 (redigerat) Ja, vad ska man säg? Kommer alltid finnas fyllegubbar/kärringar. [ Jag är inget fyllo :( ] Redigerat 1 Juni 2009 av Raeven Citera
Nittionio Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Ja, vad ska man säg? Kommer alltid finnas fyllegubbar/kärringar. [ Jag är inget fyllo :( ] Lol :> Finns mkt på nätet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.