Hoppa till innehåll

Eurovision Song Contest 2009


Vilken plats kommer malena få?  

48 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Äsch, tekniska problem under Sveriges framträdande. Blev inte alls bra.

 

Heja Island och Norge!

 

Var det därför låten inte kom först då eller? :(

 

I Sveriges bidrag var det massa brus och problem med volymen. De var ju inte riktigt anpassade för hennes opera.

 

Jag tror inte att det påverkade resultatet så mycket då de flesta har hört låtarna 2-3 gånger. Med andra ord tror jag inte att det skulle gå särskilt mkt bättre för Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sveriges bidgrag är värdelöst ju <_<

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

 

Jag tycker också att det svenska bidraget var riktigt usel. Inte nog med att låten var sämst, är ni säker på att hon som sjöng inte är TRANNY? Aldrig sett henne förut men hon såg f*n ut att vara en man med lösperuk.

Och musiken var inte bra alls. Skicka dit någon söt tjej med en gudomlig röst nästa gång.

Jag sa t.o.m att Sverige komma komma bland dom 5 sista när vi satt o kollade på det igår.

Usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sveriges bidgrag är värdelöst ju <_<

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

 

Jag tycker också att det svenska bidraget var riktigt usel. Inte nog med att låten var sämst, är ni säker på att hon som sjöng inte är TRANNY? Aldrig sett henne förut men hon såg f*n ut att vara en man med lösperuk.

Och musiken var inte bra alls. Skicka dit någon söt tjej med en gudomlig röst nästa gång.

Jag sa t.o.m att Sverige komma komma bland dom 5 sista när vi satt o kollade på det igår.

Usch.

 

Gah det är så mycket fel i ditt inlägg att det inte är klokt. Varför är det fel att en kvinna har stark basröst och vältränade armar? Det är så löjligt att alla ska gå "Buhu hon gör mig inte kåt - Vad f*n gör hon i Eurovision Song Contest?!".

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar inte titta på eurovision och schlagerfestivalen då jag saknar intresse, men jag tittade lite på röstningen denna gång och kan inte fatta hur norge kunde vinna med den låten. Den är verkligen pinsam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar inte titta på eurovision och schlagerfestivalen då jag saknar intresse, men jag tittade lite på röstningen denna gång och kan inte fatta hur norge kunde vinna med den låten. Den är verkligen pinsam.

Men ser man ut som han gör så xD Hatar när man vinner pga utseende och speciellt som förhandstippad etta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...