Hoppa till innehåll

Eurovision Song Contest 2009


Vilken plats kommer malena få?  

48 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Sveriges bidgrag är värdelöst ju <_<

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

Jag tycker också att det svenska bidraget var riktigt usel. Inte nog med att låten var sämst, är ni säker på att hon som sjöng inte är TRANNY? Aldrig sett henne förut men hon såg f*n ut att vara en man med lösperuk.

Och musiken var inte bra alls. Skicka dit någon söt tjej med en gudomlig röst nästa gång.

Jag sa t.o.m att Sverige komma komma bland dom 5 sista när vi satt o kollade på det igår.

Usch.

 

Gah det är så mycket fel i ditt inlägg att det inte är klokt. Varför är det fel att en kvinna har stark basröst och vältränade armar? Det är så löjligt att alla ska gå "Buhu hon gör mig inte kåt - Vad f*n gör hon i Eurovision Song Contest?!".

 

I bet you're at the bottom everytime? Pussy.

 

Jag vet inte vad du stoppat i dig för piller för att du ska tycka den är bra. Låten var skit. Ja, jag är osympatisk i det här fallet, för 'låten' var skit.

 

Sverige har ett reputation om snygga kvinnor i landet, inte kan man skicka en 40+ tranny till att bli Sveriges röst till resten av Europa då. Det kanske funkar i andra länder där resten av sångarna ser ut som ett misslyckat fall av en abort. Men inte här. Vill man vinna ESC måste man tänka på allt, snygga kläder, tema, utséende ~.

 

En som imponerade mig var det albanska bidraget, att skicka dit en 16-åring är starkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sveriges bidgrag är värdelöst ju <_<

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

Jag tycker också att det svenska bidraget var riktigt usel. Inte nog med att låten var sämst, är ni säker på att hon som sjöng inte är TRANNY? Aldrig sett henne förut men hon såg f*n ut att vara en man med lösperuk.

Och musiken var inte bra alls. Skicka dit någon söt tjej med en gudomlig röst nästa gång.

Jag sa t.o.m att Sverige komma komma bland dom 5 sista när vi satt o kollade på det igår.

Usch.

Gah det är så mycket fel i ditt inlägg att det inte är klokt. Varför är det fel att en kvinna har stark basröst och vältränade armar? Det är så löjligt att alla ska gå "Buhu hon gör mig inte kåt - Vad f*n gör hon i Eurovision Song Contest?!".

I bet you're at the bottom everytime? Pussy.

 

Jag vet inte vad du stoppat i dig för piller för att du ska tycka den är bra. Låten var skit. Ja, jag är osympatisk i det här fallet, för 'låten' var skit.

 

Sverige har ett reputation om snygga kvinnor i landet, inte kan man skicka en 40+ tranny till att bli Sveriges röst till resten av Europa då. Det kanske funkar i andra länder där resten av sångarna ser ut som ett misslyckat fall av en abort. Men inte här. Vill man vinna ESC måste man tänka på allt, snygga kläder, tema, utséende ~.

 

En som imponerade mig var det albanska bidraget, att skicka dit en 16-åring är starkt.

 

Hon är inte transvestit lol, hon är en internationellt respekterad operasångerska. Men tänker vi i dina banor kommer man snart inte få gå på gatorna ens om man inte är under 25 och ser ut som en j*vla gåva av gud. Patetiskt med länder som känner att de måste ha halvnakna unga människor springandes runt scenen för att ha nån chans. Har det hellre så att Sverige inte vinner alls än att vi vinner på grund av något annat än låter och koreografin.

 

 

Kan inte Europe vara med nästa gång med låten The Final Countdown?

De skulle vinna lätt.

Nej, inga låtar som är med och tävlar får ha släpts tidigare. Alla måste vara nyskrivna. Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

Ofta? Låten var ju rent sagt ett hällvete! Men det betyder inte att Malena inte kan vinna. Låten suger, men det är ju alltid dåliga låtar som vinner!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

Ofta? Låten var ju rent sagt ett hällvete! Men det betyder inte att Malena inte kan vinna. Låten suger, men det är ju alltid dåliga låtar som vinner!!

 

Det där låter ju logiskt ;) Kanske dags att tänka om, om du finner alla vinnande låtar dåliga så kanske det är du som har dålig smak?

 

Jag tyckte låten var en jättelyckad blandning av Opera och Pop - Men för att man ska gilla låten krävs ju att man kan uppskatta de två elementen.

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

Ofta? Låten var ju rent sagt ett hällvete! Men det betyder inte att Malena inte kan vinna. Låten suger, men det är ju alltid dåliga låtar som vinner!!

 

Det där låter ju logiskt ;) Kanske dags att tänka om, om du finner alla vinnande låtar dåliga så kanske det är du som har dålig smak?

 

Jag tyckte låten var en jättelyckad blandning av Opera och Pop - Men för att man ska gilla låten krävs ju att man kan uppskatta de två elementen.

 

Gillar inet av dem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

En som imponerade mig var det albanska bidraget, att skicka dit en 16-åring är starkt.

 

word on that, det var bra, hon såg bra ut, dansarna var awesome..Jaa, hela Albanien kändes rätt den här gången 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sveriges bidgrag är värdelöst ju <_<

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

Jag tycker också att det svenska bidraget var riktigt usel. Inte nog med att låten var sämst, är ni säker på att hon som sjöng inte är TRANNY? Aldrig sett henne förut men hon såg f*n ut att vara en man med lösperuk.

Och musiken var inte bra alls. Skicka dit någon söt tjej med en gudomlig röst nästa gång.

Jag sa t.o.m att Sverige komma komma bland dom 5 sista när vi satt o kollade på det igår.

Usch.

Gah det är så mycket fel i ditt inlägg att det inte är klokt. Varför är det fel att en kvinna har stark basröst och vältränade armar? Det är så löjligt att alla ska gå "Buhu hon gör mig inte kåt - Vad f*n gör hon i Eurovision Song Contest?!".

I bet you're at the bottom everytime? Pussy.

 

Jag vet inte vad du stoppat i dig för piller för att du ska tycka den är bra. Låten var skit. Ja, jag är osympatisk i det här fallet, för 'låten' var skit.

 

Sverige har ett reputation om snygga kvinnor i landet, inte kan man skicka en 40+ tranny till att bli Sveriges röst till resten av Europa då. Det kanske funkar i andra länder där resten av sångarna ser ut som ett misslyckat fall av en abort. Men inte här. Vill man vinna ESC måste man tänka på allt, snygga kläder, tema, utséende ~.

 

En som imponerade mig var det albanska bidraget, att skicka dit en 16-åring är starkt.

 

Hon är inte transvestit lol, hon är en internationellt respekterad operasångerska. Men tänker vi i dina banor kommer man snart inte få gå på gatorna ens om man inte är under 25 och ser ut som en j*vla gåva av gud. Patetiskt med länder som känner att de måste ha halvnakna unga människor springandes runt scenen för att ha nån chans. Har det hellre så att Sverige inte vinner alls än att vi vinner på grund av något annat än låter och koreografin.

 

Du kan inte förneka att det är lättklätt/sexistiskt som säljer, i sågott som alla branscher. För att vinna måste man ta till fulknep, det går inte att vinna fair and square. Trust me, den världen vi lever i är inte den perfekta världen man oftast vill ska vara. Kommer alltid vara så, om inte på något mystiskt sätt alla ser exakt likadana ut, vilket resulterar i samma sak, att den som vågar mest vinner mest.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sveriges bidgrag är värdelöst ju <_<

Säger endast småbarn som inte kan stava Bidrag. Även om Opera inte riktigt är min grej så tycker jag helt klart att låten var bra.

 

Ja, hon måste ju ha vart helt överlägset den bästa sångerskan/sångaren på hela kvällen. Kollade bara på 4-5 stycken, men det sög totalt. Gillade Englands bidrag och Island samt Norge, fast inte så mycket. Dock gillade jag inte musiken i Sveriges bidrag. Sången var bra, men jag HATAR den där äckliga datorgjorda bakgrundsmusiken som nu för tiden är på alla låtar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...