Easton Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 jag säger bara noob som inte visste vad second chance är! Han kanske är en lika stor nörd som du? jag säger bara att om man spelar cod 5 lär man fan veta vad second chance är! Let noobs be noobs, your Wannabe 1337. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Har jag rätt så låser man även i CoD5 upp perks med XP. Tänk om han inte låst upp den än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Har jag rätt så låser man även i CoD5 upp perks med XP. Tänk om han inte låst upp den än? Man låser upp Perks i lvl. Och lvl, får man genom XP. Second Chance får man på lvl 10-13 nånting, tror jag, det tar inte lång tid att komma dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 (redigerat) När jag kör online på Call of duty 5 och skjuter någon fast de inte dör som lägger de sig ner och tar fram pistolen. hur gör du det?du låser upp det. second chance eller ngt sånt. det tar inte alls lång tid. jag gjorde det på ca 5 timmar. och ta inte martyrdom! fan det e noob. http://www.lowpings.net/gamingnews/wp-content/uploads/2009/04/martyrdom.png Redigerat 11 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 jag är i sista prestige och det tar inte lång tid att komma upp till LvL 10. på cod 4 har jag alla guld vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.