Hoppa till innehåll

Pinsamma Tråden


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 137
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag

Lol, måste du sova klockan 9?? Jag sover runt 24:00 på skoldagar!!

 

Pinsammaste var när jag gick till skolan på lördag och några av mina kompisar var på skolans fotbolls plan och frågade var jag skulle.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte så pinsamt, mest coolt. Men en gång när jag gick med ett glas (var nått år sen) så tappade jag det i marken, fast det studsade upp i luften och spräcktes precis vid en liten soptunna. Då var det ju bara o vissla o gå iväg :P

 

 

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag

 

Lol, måste du sova klockan 9?? Jag sover runt 24:00 på skoldagar!!

 

Pinsammaste var när jag gick till skolan på lördag och några av mina kompisar var på skolans fotbolls plan och frågade var jag skulle.

 

 

Inget fel med att gå och lägga sig klockan nio. Det är ju bara hälsosamt.

 

Jag lägger nio varje vardag och jag är nästan tolv. Men jag älskar att sova. På helgen blir det väl nio till halv elva beroende på vad som händer. Det är väl inge pinsamt att lägga sig tidigt!

 

En pinsam grej:

Det var engelska och jag var klar med mitt förhör och så skulle vi vänta på de som inte var klara. Under tiden hade jag handen för munnen och blåste liksom. Plötsligt när jag blåste lät det över hela klassen som om någon hade lagt en brakare. Och alla stirrade på mig och det var mitt under ett förhör så det var tyst i klassrummet. Och jag kunde ju inte förklara för de andra att det inte var en riktig brakare utan bara en jag-har-tråkigt-blåsning :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag

 

Lol, måste du sova klockan 9?? Jag sover runt 24:00 på skoldagar!!

 

Pinsammaste var när jag gick till skolan på lördag och några av mina kompisar var på skolans fotbolls plan och frågade var jag skulle.

 

Jag lägger nio varje vardag och jag är nästan tolv. Men jag älskar att sova. På helgen blir det väl nio till halv elva beroende på vad som händer. Det är väl inge pinsamt att lägga sig tidigt!

 

Jag har inte sakt att det är pinsamt, jag sa bara att hon borde bestämma själv när hon ska lägga sig. Det är inte skönt att sova när man inte vill.

 

Fuskaren99, prata med dina föräldrar om att du inte tycker att det är skönt att sova när du inte vill, berätta när du vill sova.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag

 

Lol, måste du sova klockan 9?? Jag sover runt 24:00 på skoldagar!!

 

Pinsammaste var när jag gick till skolan på lördag och några av mina kompisar var på skolans fotbolls plan och frågade var jag skulle.

 

Jag lägger nio varje vardag och jag är nästan tolv. Men jag älskar att sova. På helgen blir det väl nio till halv elva beroende på vad som händer. Det är väl inge pinsamt att lägga sig tidigt!

 

Jag har inte sakt att det är pinsamt, jag sa bara att hon borde bestämma själv när hon ska lägga sig. Det är inte skönt att sova när man inte vill.

 

Fuskaren99, prata med dina föräldrar om att du inte tycker att det är skönt att sova när du inte vill, berätta när du vill sova.

 

När jag var elva så gick jag också och la mig vid 9-11 tiden, finns inte så mycket att göra när man är i den åldern, alla "roliga" filmer slutar vid 9 tiden och festa kan man inte heller göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...