Gäst Eminem4Life Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Det Pinsammaste som Hänt mig var när jag råka visa arslet inför hela skolan as pinsamt :meddum: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag Lol, måste du sova klockan 9?? Jag sover runt 24:00 på skoldagar!! Pinsammaste var när jag gick till skolan på lördag och några av mina kompisar var på skolans fotbolls plan och frågade var jag skulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Money: Hur gammal tror du han är? Inget pinsamt har hänt på sistonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Money: Hur gammal tror du han är? han är 10 OnT: Inget pinsamt har hänt mig det senaste åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Inget fel med att gå och lägga sig klockan nio. Det är ju bara hälsosamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Kanske inte så pinsamt, mest coolt. Men en gång när jag gick med ett glas (var nått år sen) så tappade jag det i marken, fast det studsade upp i luften och spräcktes precis vid en liten soptunna. Då var det ju bara o vissla o gå iväg :P Redigerat 27 September 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Money: Hur gammal tror du han är? han är 10 OnT: Inget pinsamt har hänt mig det senaste åren tack så mycket, jag är ingen kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Pruttade HÖGT i klassrummet, Argh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag Lol, måste du sova klockan 9?? Jag sover runt 24:00 på skoldagar!! Pinsammaste var när jag gick till skolan på lördag och några av mina kompisar var på skolans fotbolls plan och frågade var jag skulle. Inget fel med att gå och lägga sig klockan nio. Det är ju bara hälsosamt. Jag lägger nio varje vardag och jag är nästan tolv. Men jag älskar att sova. På helgen blir det väl nio till halv elva beroende på vad som händer. Det är väl inge pinsamt att lägga sig tidigt! En pinsam grej: Det var engelska och jag var klar med mitt förhör och så skulle vi vänta på de som inte var klara. Under tiden hade jag handen för munnen och blåste liksom. Plötsligt när jag blåste lät det över hela klassen som om någon hade lagt en brakare. Och alla stirrade på mig och det var mitt under ett förhör så det var tyst i klassrummet. Och jag kunde ju inte förklara för de andra att det inte var en riktig brakare utan bara en jag-har-tråkigt-blåsning :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag Lol, måste du sova klockan 9?? Jag sover runt 24:00 på skoldagar!! Pinsammaste var när jag gick till skolan på lördag och några av mina kompisar var på skolans fotbolls plan och frågade var jag skulle. Jag lägger nio varje vardag och jag är nästan tolv. Men jag älskar att sova. På helgen blir det väl nio till halv elva beroende på vad som händer. Det är väl inge pinsamt att lägga sig tidigt! Jag har inte sakt att det är pinsamt, jag sa bara att hon borde bestämma själv när hon ska lägga sig. Det är inte skönt att sova när man inte vill. Fuskaren99, prata med dina föräldrar om att du inte tycker att det är skönt att sova när du inte vill, berätta när du vill sova. Redigerat 28 September 2009 av Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 varje gång någon sover över hos mig och mamma säger att vi ska gå och lägga oss klockan 9 fast det är typ fredag Lol, måste du sova klockan 9?? Jag sover runt 24:00 på skoldagar!! Pinsammaste var när jag gick till skolan på lördag och några av mina kompisar var på skolans fotbolls plan och frågade var jag skulle. Jag lägger nio varje vardag och jag är nästan tolv. Men jag älskar att sova. På helgen blir det väl nio till halv elva beroende på vad som händer. Det är väl inge pinsamt att lägga sig tidigt! Jag har inte sakt att det är pinsamt, jag sa bara att hon borde bestämma själv när hon ska lägga sig. Det är inte skönt att sova när man inte vill. Fuskaren99, prata med dina föräldrar om att du inte tycker att det är skönt att sova när du inte vill, berätta när du vill sova. När jag var elva så gick jag också och la mig vid 9-11 tiden, finns inte så mycket att göra när man är i den åldern, alla "roliga" filmer slutar vid 9 tiden och festa kan man inte heller göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.