Windnoob Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 när jag skrek MÅÅÅÅÅÅÅÅL riktigt fucking högt på en fotbolls match i baren, det var bara repris :mellow: men united vann ändå 3-0 mot chelsea så fuck on that Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Hade ner en hylla med spel idag på åhlens, men det var inte speciellt pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 när min kompis drog ner byxorna på mig efter fotbollsträningen, och alla stirra / Från en som ska dra ner byxorna på min '' Kompis '' :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) när min kompis drog ner byxorna på mig efter fotbollsträningen, och alla stirra / Från en som ska dra ner byxorna på min '' Kompis '' Så himla pinsammt!!! Jag var med om det på idrotten och alla tjejer stirrade! SÅ PINSAMMT :o Jag drog ju upp byxorna men folk han se :( Tur att kallsonger är uppfunna!!! Nått mer? Redigerat 19 Maj 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 när min kompis drog ner byxorna på mig efter fotbollsträningen, och alla stirra / Från en som ska dra ner byxorna på min '' Kompis '' :verymad: Har varit med om samma sak, men det var vår fotbollstränare som gjorde det! Dock slutade jag med fotboll för 2 år sedan på grund av honom, men tycker ändå inte fotboll e kul längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 När jag tvättade kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 När jag tvättade kläderNej, när du lade ut denna bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 När jag tvättade kläderNej, när du lade ut denna bilden. Vrf var det de? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 När jag tvättade kläderNej, när du lade ut denna bilden. Ey, han är cool. Jiddra inte! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 När jag tvättade kläderNej, när du lade ut denna bilden. Gangsta. _ Inte så mycket pinsamt att tala om, var ju dock lite surt när jag försökte åka iväg med handbromsen i på första körlektionen för inte så länge sedan. Gick så där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 När jag tvättade kläder Nej, när du lade ut denna bilden. Ey, han är cool. Jiddra inte! <_< Tycker han är ganska ocool som snyltar folks signaturer och lägger upp på bdb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 När jag tvättade kläder Nej, när du lade ut denna bilden. Ey, han är cool. Jiddra inte! <_< Tycker han är ganska ocool som snyltar folks signaturer och lägger upp på bdb. Tror du jag vet att nån har den singnaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.