prophet Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Requiem for a Dream by Clint Mansell När jag ligger på dödsbädden kommer jag lyssna på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Requiem for a Dream by Clint Mansell När jag ligger på dödsbädden kommer jag lyssna på denna. Den är riktigt j*vla epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Fix you av coldplay ger mig rocketfur också Bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Requiem for a Dream by Clint Mansell När jag ligger på dödsbädden kommer jag lyssna på denna. Som jag skrev innan. Requiem for a tower är en längre version. Bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Requiem for a Dream by Clint Mansell När jag ligger på dödsbädden kommer jag lyssna på denna. Som jag skrev innan. Requiem for a tower är en längre version. Bättre enligt mig. http://data.fuskbugg.se/skalman01/HAHAHAH.png Checka kommentaren på i den länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Requiem for a Dream by Clint Mansell När jag ligger på dödsbädden kommer jag lyssna på denna. kusligt lik Lux Aeterna,kanske inte så konstigt när det är samma kompositör. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Jag har ångrat mig. Hela albumet Metropolis pt. 2: Scenes From a Memory (av Dream Theater förstås) ger mig brutala rysningar. Jag verkar aldrig tröttna på det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Stort sätt allt med Opeth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Stort sätt allt med Opeth.QFT. Lägger till Anathema - Flying. (och det mesta övriga med gruppen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Legend. helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Wonderwall - Oasis Broken strings - James morrison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Canon Rock - JerryC Lost - Avenged Sevenfold Dear God - Avenged Sevenfold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.