Doglovers Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Skriv dikter.. Min bästa dikt jag hört är: Jag skrev ditt namn i sanden men vattnet sköljde bort det Jag skrev ditt namn på stenen men solen blekte bort det Jag skrev ditt namn på lövet men vinden blekte bort det Jag skrev ditt namn i hjärtat och där stannade det alltid kvar. Rosor är röda violer blå jag är singel så vad väntar du på? Det finns en blomma vit som snö Kan ej vissna kan ej dö Dess namn känner du nog igen Trofast vänskap kallas den Redigerat 19 Maj 2009 av Doglovers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 :yucky: Frutktansvärda dikter. Själv är jag ingen poesiälskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Little lonely snowflake fallen from the skies Soon to be united with friends whom on earth lies I’m in love with thee, my little ice-star In the summer, I wonder where you are Tårta med hallon För evigt kvar i minnet Värmer kallt hjärta //Dålig haiku 2k6 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 En söt näsa ett vackert leende Två tindrande ögon Ett extrem-fint yttre Bitchig personlighet Under ytan döljs det sprickor, dalar , ja , till och med djupa hav av sorg Där finns svarta hål, tomhet En inre rynd Oändlig av ensamhet Änd är denna flicka älskad för insidan och inte utsidan för en gångs skull av mig Eller något sånt skrev jag ~ Kan editera imorrn när boken e hemma :'DDDDDDDDDDDDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) JKävla cp-datormus DDDD: Okej, en ny 8) Två hjärtan brast Samtidigt fördes två stycken hjärtan ihop ett av hjärtana var svart av all sot rökningen skapade Det andra var svart av förrvirring i sinnet De röda brister, de svarta sammansätts Vet inte var jag läste den, men sämst e den Redigerat 19 Maj 2009 av Darkshiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Ändå är denna flicka älskad för insidan och inte utsidan för en gångs skull av mig Om ändå alla killar kunde tänka på det sättet Den var fin (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 "Överallt där de grönvita färgerna vajar, där finns vi. Vi är bajare. Vi värms av våra vinster. Vi känner smärtan i förlusterna." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Bomberna faller ner från skyn. Oj vad det smäller! Husen dom gnäller. För dom finns inte mer. Allt skydd är borta allt skydd är väck. TUSAN vad det smäller. Snart är jag knäckt. Som en gammal pinne i skogens stig. Men allt är nu borta för vårt lilla liv. L :lol: L Asså den låter lite oseriös men ta det inte så. Dikter mpste ju inte handla om kärlek och dikter var allt skaparen av tråden begärde. Ta inte detta oseriöst som jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Ändå är denna flicka älskad för insidan och inte utsidan för en gångs skull av mig Om ändå alla killar kunde tänka på det sättet Den var fin (: Om tjejer kunde göra det menar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Ändå är denna flicka älskad för insidan och inte utsidan för en gångs skull av mig Om ändå alla killar kunde tänka på det sättet Den var fin (: Om tjejer kunde göra det menar du. Nej, det menade jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Ändå är denna flicka älskad för insidan och inte utsidan för en gångs skull av mig Om ändå alla killar kunde tänka på det sättet Den var fin (: Om tjejer kunde göra det menar du. Word Är för övrigt inte ett stort fan av dikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 (redigerat) Jag älskar poesi. Här kommer några ur mitt eget verk. Solen den skiner, sprider glada miner. Havet är lungt, men mitt hjärta är tungt Utsidan räknas, .... Vad f*n håller jag på med... Jag skriver väl inte hip/hop texter... Solen glittrar på din kind, likt inälvorna hos en nyuppskuren hind Att va snäll kan va lätt, som att grilla gris på spett Men lättare att va dum, och att bara skriva flum Dock så mycket trevligare att va snäll, än att ge en annan en käftsmäll Sammhället brister, statsministern lever på ister Lätt att säga ät rätt, men svårare att bli mätt Du vill äta kakan men ändå ha den kvar, rädd att förlora vad du har Ful, skamsen och undernärd kan vem som helst va Men den som tycker, han ska en käftsmäll ha Improviserade gjorde jag, när jag skrev denna dikt idag Hoppas den betyder, och ni förstår vad orden lyder Jag har kanske talang ändå. f*n vad bra den är. Redigerat 20 Maj 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.