Easton Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 vad hände med fuska's lilla smurf? han som skulle sjunga, såg ni han eller? Smurf? Det var en som var med ifrån fuska vet jag om, han härmade Ozzy Osbourne. Men han gick inte vidare... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Kan det vara denna person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Kan det vara denna person? Precis, man jag förstår varför han inte gick vidare. Det var ingen riktig talang, jag menar, kolla bara på Charlie Caper om ni vill se true skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Kan det vara denna person? Precis, man jag förstår varför han inte gick vidare. Det var ingen riktig talang, jag menar, kolla bara på Charlie Caper om ni vill se true skills. HAN SÖÖÖÖÖG! men smurf han som e 15 och sjöng. sök efter smurf här på fuska så kommer han upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Kan det vara denna person? Precis, man jag förstår varför han inte gick vidare. Det var ingen riktig talang, jag menar, kolla bara på Charlie Caper om ni vill se true skills. Så du menar att Petter inte har talang? Jag skulle väldigt gärna se alla småtjejer som sjunger som går vidare göra det som Petter gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.