Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Enter the Matrix är ju Tråkigt faktist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 har du köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Vem? Jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 ne rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 OKEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jag ger det 98% av 100%. skit kul men man varvar det ganska fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Liknar inte filmerna så om du vill bli besviken så köp det o om du vill avstå från besvikelse så skippa det..Du varvar det snabbt o lite spel glädje.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 rätt boring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jag tänkte köpa d men då min kompis hade vissat mig hur d såg ut så ångrade jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Ja tack för alla era tips men jag köper det inte. Har hört att det ska komma två Matrix spel till! Den ena är ett online spel och det andra handlar om Revulations. Får hoppas att det kommer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) bra att du inte köper det det är det sämsta spelet jag någonsin köpt när man kör bil så hoppar alla bilar t ex och det är ingen handling i spelet precis som CS Redigerat 14 April 2004 av Swe_DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jaså... Undrar hur online spelet kommer se ut ;) jaja.. vi får se, själv har jag inte Matrix på pc..men filmerna e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.