Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Skrivet 9 April 2004 Ja Det borde göra ont när massa läkare Skär i HUVUDET Citera
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Skrivet 9 April 2004 Ni är galna! Skadar sig hela tiden Har Du sett Jack Ass TEAMET Dom Är Galna Citera
Cocos Skrivet 9 April 2004 Rapport Skrivet 9 April 2004 I morses Så lekte jag en lek Med min syrra. Hon fällde mig så jag flög in i en bokhylla med bakhuvudet och landade På En vass kant Det började blöda i bakhuvudet men ingen Hjärnskakning hehe... Har hänt exakt samma sak bara att jag snubblade över min STORAsyrra och slog i FRAMhuvet i en bokhylla... Citera
Bordskanten Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Jag gick här hemma som vanligt, stötte till tån i nått hårt och tån var på golvet o de blödde som f*n. Mesamma till sjukhuset Äh! Menar Dark Ifrit, lillbrorsan Redigerat 10 April 2004 av Bordskanten Citera
kimen Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 :( min kompis spran in i en trä stolpe och hela huvudet vart sönder han spydde när ah nskulle åka bil till sjukhuset Citera
Kanji Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 J*klar..Hela huvudet, spräckt! Herregud! Citera
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 J*klar..Hela huvudet, spräckt! Herregud! Ja lever han utan huvud nu eller Föresten när jag var liten åkte jag branbil in i ett bord Citera
Schassen Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Jag har fått en rostig spik rakt igenom min högra hand,fått en potatishacka 2 cm in i skallen, och jag har varit nära på att drunkna förra sommaren :) Dom två först nämnda sakerna hände då jag gick på dagis. Och om ni undrar varför jag höll på att drunkna så var d för att jag blev i puttad från en brygga och jag är 17 år och kan ints simma :( (jag kan simma men jag är rädd för att jag ska sjunka) Redigerat 25 April 2004 av Schassen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.