Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Vilken tur för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ja Det borde göra ont när massa läkare Skär i HUVUDET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ni är galna! Skadar sig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ni är galna! Skadar sig hela tiden Har Du sett Jack Ass TEAMET Dom Är Galna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag har sett dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det är askul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 I morses Så lekte jag en lek Med min syrra. Hon fällde mig så jag flög in i en bokhylla med bakhuvudet och landade På En vass kant Det började blöda i bakhuvudet men ingen Hjärnskakning hehe... Har hänt exakt samma sak bara att jag snubblade över min STORAsyrra och slog i FRAMhuvet i en bokhylla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bordskanten Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Jag gick här hemma som vanligt, stötte till tån i nått hårt och tån var på golvet o de blödde som f*n. Mesamma till sjukhuset Äh! Menar Dark Ifrit, lillbrorsan Redigerat 10 April 2004 av Bordskanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 :( min kompis spran in i en trä stolpe och hela huvudet vart sönder han spydde när ah nskulle åka bil till sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 J*klar..Hela huvudet, spräckt! Herregud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 J*klar..Hela huvudet, spräckt! Herregud! Ja lever han utan huvud nu eller Föresten när jag var liten åkte jag branbil in i ett bord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Jag har fått en rostig spik rakt igenom min högra hand,fått en potatishacka 2 cm in i skallen, och jag har varit nära på att drunkna förra sommaren :) Dom två först nämnda sakerna hände då jag gick på dagis. Och om ni undrar varför jag höll på att drunkna så var d för att jag blev i puttad från en brygga och jag är 17 år och kan ints simma :( (jag kan simma men jag är rädd för att jag ska sjunka) Redigerat 25 April 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.