Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ni svimmar ju hela tiden! :P Jag har aldrig svimmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ni svimmar ju hela tiden! :P Jag har aldrig svimmat Tur för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) ja d kan ju inte va så roligt... att svimma asså. Och jag har också en tand protes kanji fast min har lossnat 5 ggr nu d e drygt. Redigerat 20 Maj 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det värsta jag råkat ut för är när jag åkte kickbike så skulle jag hoppa över en kant så klara jag det inte och ramla och slog ut halva framtanden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ja d kan ju inte va så roligt... att svimma asså. Och jag har också en tand protes kanji fast min har lossnat 5 ggr nu d e drygt. Ät med dem andra tänderna, har funkat för mig... Jag har haft min i kanske...2 år, eller mer utan att den har lossnat... Väldigt kul när man hade funnit bandy-klubborna och börjar spela... Jag står och hoppar ut för att ta bollen innan en annan hinner skjuta... Jag hade helt utfällda fingrar och fick hela klubban + hans fulla styrka på pekfingret... Det var ju sådär trevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det borde göra svinont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Om du vill kan jag säga hur du ska tänka för att få fram den sortens smärta. Du tänker dig att du får en stenhård boll på dig... Eller på pekfingret... Ungefär så känns det, alltså ingen mega-smärta precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (Kanji @ 20/05-2004 18:51:26) ja d kan ju inte va så roligt... att svimma asså. Och jag har också en tand protes kanji fast min har lossnat 5 ggr nu d e drygt. Ät med dem andra tänderna, har funkat för mig... Jag har haft min i kanske... 2 år, eller mer utan att den har lossnat... Väldigt kul när man hade funnit bandy-klubborna och börjar spela... Jag står och hoppar ut för att ta bollen innan en annan hinner skjuta... Jag hade helt utfällda fingrar och fick hela klubban + hans fulla styrka på pekfingret... Det var ju sådär trevligt... d e inte därför den går av dels för att jag biter på naglarna. och för länge sen la mamma på nåt som kallas stopåvex på naglarna så jag skulle sluta men d tyckte jag smaka gott så den metoden funka int. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Min lillebrors värsta tror jag är när han ramlade ner från en 90 grader klippa ca. fyra meter(ärligt). Och det värsta var att det fanns stenar där nere när vi tittade så sog vi... ialafal vi såg på en av stenarana hans blod. Han slog isönder sitt huvet för han ramlade med huvet före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Dog han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag ramlade i söndag i grönalund från dem där gungorna alla gick av o jag gick av så startades den jag bröt mitt ben nästan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Dog han? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.