Hoppa till innehåll

Ajajaj, Skadat Min Stortå!


b3njo

Rekommendera inlägg

  • Svar 107
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Bountyhunter

Det värsta jag råkat ut för är när jag åkte kickbike så skulle jag hoppa över en kant så klara jag det inte och ramla och slog ut halva framtanden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja d kan ju inte va så roligt... att svimma asså. Och jag har också en tand protes kanji fast min har lossnat 5 ggr nu d e drygt.

Ät med dem andra tänderna, har funkat för mig... Jag har haft min i kanske...

2 år, eller mer utan att den har lossnat... Väldigt kul när man hade funnit bandy-klubborna och börjar spela... Jag står och hoppar ut för att ta bollen innan en annan hinner skjuta... Jag hade helt utfällda fingrar och fick hela klubban + hans fulla styrka på pekfingret... Det var ju sådär trevligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Kanji @ 20/05-2004 18:51:26)

ja d kan ju inte va så roligt... att svimma asså. Och jag har också en tand protes kanji fast min har lossnat 5 ggr nu d e drygt.

Ät med dem andra tänderna, har funkat för mig... Jag har haft min i kanske...

2 år, eller mer utan att den har lossnat... Väldigt kul när man hade funnit bandy-klubborna och börjar spela... Jag står och hoppar ut för att ta bollen innan en annan hinner skjuta... Jag hade helt utfällda fingrar och fick hela klubban + hans fulla styrka på pekfingret... Det var ju sådär trevligt...

d e inte därför den går av dels för att jag biter på naglarna. och för länge sen la mamma på nåt som kallas stopåvex på naglarna så jag skulle sluta men d tyckte jag smaka gott så den metoden funka int.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min lillebrors värsta tror jag är när han ramlade ner från en 90 grader klippa ca. fyra meter(ärligt). Och det värsta var att det fanns stenar där nere när vi tittade så sog vi...

 

 

 

 

ialafal vi såg på en av stenarana hans blod. Han slog isönder sitt huvet för han ramlade med huvet före.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

jag ramlade i söndag i grönalund från dem där gungorna alla gick av o jag gick av så startades den jag bröt mitt ben nästan :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...