Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (Master_Link @ 20/05-2004 19:31:44) Dog han? Nej! Tur! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Tja, tre-i-topp för mig är väl inte så farliga men... Som tur var skedde det vid olika tillfällen... fick en spricka i handleden bröt den andra handleden lyckades cykla rakt in i en vedtrave... det gjorde ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Just det glömde jag har brutit tån också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 a min tå har också brutits en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) ja känner mej som om ja itte kan cykla längre rammlade av den och skrapade upp knät plus att ja stukade foten fär ca: 10.000 gången. Redigerat 20 Maj 2004 av Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ja stuka foten är inte särskilt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) när jag var typ åtta så hängde jag efter en traktor och skrapade upp bena från knät ner till foten :D . jag var ganska (snällt sagt) dum och korkad när jag var liten, jag satt inte fast i traktorn utan höll tag i den, jag vet inte varför jag inte släppte men det läkte ju fint sen... Redigerat 21 Maj 2004 av Jedi Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Det var inte särskilt trevligt, va? Förresten bor du på en bongård? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag har bruttit lilltån 4 gånger det gör inte så jätte ont(har vant mig nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Det var inte särskilt trevligt, va? Förresten bor du på en bongård? nej inte direkt...jag bor på gotland och enligt mig så ska man ha minst 50 kor för att bli kallad bonde... jag har bara 4 hästar men vi har en liten traktor som vi kör vattentunnor med ner till skogshagen. mitt svar är: jag bor på en gård men inte en BONgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Oki... Det bara verkade så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Min pappas kusin är bonde och hans hund vart överkörd av bakhjulet på en traktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.