Satisfaction Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Halloj, Skulle alldeles nyss ladda ned Wotlk Client till min andra dator(Har ej skivan till mitt förfogande), Och när jsg ska ladda ned filen, varnar AVG Free 8.5 för ett hot(Se trådens namn) I filen "Install-WoW.exe". Är detta möjligt eller är det fel på AVG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Har också haft virus i WoW.exe, själv tror jag det kommer från nått annat för jag ahr itne laddat ner WoW :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Var lite konstigt f'ratt först varnade AVG för samma hot, och då låg det i någon cache fil i mozilla..kommer ej ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Jag tvivlar på att det kan vara virus från wow-europe, mitt virusskydd (F-Secure, jag vet att det suger) varnar alltid mot alla möjliga program. Ibland varnar det för att ett spel kanske kommer att använda anslutning till internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 En trojan horse är inte alltid vad man tror; en fil som uppladdar andra filer - finns i många harmlösa filer och det är ofta falskt alarm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Använder Norton Internet Security vilket sägs vara "bäst". Har inte haft några problem med wow någonsin. Jag skulle inte vara orolig. Men känner du dig osäker så ring blizzard support och meddela att du fått det meddelandet. Dom kanske hade ett tillfälligt intrång eller liknande. Men jag skulle inte bry mig :) Mvh Y Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Det var bara 1 månad sedan jag hade problemet. sigh. Jag har även slutat med WoW för en lång tid framöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg