Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Detta är det första Ronny och Ragge klippet jag lagt upp på Youtube. Skriv gjärna vad ni tycker om Klippet. eller om det är något jag ska ändra på. http://www.youtube.com/watch?v=wIPVh6jnfgA Redigerat 27 Maj 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Den var inte så bra nej .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Förstår det. är det nåt jag behöver ändra på? för att får det bra :P Redigerat 27 Maj 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 ha aldrig samma klipp mer än 1 gång, ha inte med några klipp där de pratar (fast du tagit bort ljudet) bara om det ser ut som det är de som sjunger. vissa klipp blir långtråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 ok Tack så mycket ska komma ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 håller på att göra en liknande (fast annan musik:D), snart klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 ok ska bli skoj och se på den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Njaee, inte bra i alla fall. Fast jag gillar inte musiken. Och sen gillar jag inte "standardtexten" som kommer upp i början av klippet, vill se en annan stil på texten etc. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) ja men de är inte Lätt att göra en Perfekt Film Men vem har sagt att det ska va lätt. ska ta väl vara på era tips Redigerat 27 Maj 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Grym film är det okej att ha den som Mall för att kunna se hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.