DonaldDuck Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 hej, Sen runt 4 månader har jag ibland fått ett error när jag har försökt se på en hemsida, "Firefox kan inte hitta filen på jar:file:///J:/browsers/FireFox/chrome/sv-SE.jar!/locale/browser-region/region.properties(hemsidans namn)" Hur kan jag fixa detta? Väldigt störande när jag vet att sidorna funkar & att jag är uppkopplad till internet. Bild: Det är inte bara den hemsidan utan kan vara allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Vad är det för hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 http://s5.travian.se/dorf1.php, men kan hända med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Prova installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 off topic nu förlåt mig :/ men hur har du fått firefox i sådan färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 RedShift V3 AddOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 rensa cookie kanske? värt att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Låter som nån fil har försvunnit på något sätt, installera om och skaffa senaste versionen av firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Du råkar inte ha blockerat sidan vid dina FF inställingar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Du råkar inte ha blockerat sidan vid dina FF inställingar va? Som jag skrev, detta kan hända med vilken hemsida som helst som funkade en sekund sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Säger som WASD; Radera, installera. Finns väl alltid en chans att det där addonet hamnar i konflikt med grundfilerna i firefox men det skulle vara ett nytt problem jag aldrig hört om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Säger som WASD; Radera, installera. Finns väl alltid en chans att det där addonet hamnar i konflikt med grundfilerna i firefox men det skulle vara ett nytt problem jag aldrig hört om. har haft addonet i tre år nu, så det kan inte vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.