Hoppa till innehåll

Runescape


Gäst patrikking

Rekommendera inlägg

Gäst 40200

hallå? kan man inte bli bannad på runescape om man använder RSbot? :blink: :huh:

jo, det kan man. Men använder man en bra som tar pauser så är det inte så stor chans att du blir bannad

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om man har 30 smithing(eller något sånt) ska man köpa iron och coal och göra det till steel bars. Iron och coal till en steel bar behöver man 1 iron 2 coal.Köpte 1kiron och 2k coal för 650k gjorde det till 1k steel bars. Var mem. då gjorde jag dom 1000 steel barsen till cannon balls fick 780k istället för 750k som jag skulle ha fåt annars.(Det är j*vligt drygt att göra 1k steel bars rekomenderas inte från mig :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Om man har 30 smithing(eller något sånt) ska man köpa iron och coal och göra det till steel bars. Iron och coal till en steel bar behöver man 1 iron 2 coal.Köpte 1kiron och 2k coal för 650k gjorde det till 1k steel bars. Var mem. då gjorde jag dom 1000 steel barsen till cannon balls fick 780k istället för 750k som jag skulle ha fåt annars.(Det är j*vligt drygt att göra 1k steel bars rekomenderas inte från mig :P )

d00d man fattar knappt nåt av vad du skriver :S

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag körde runescape, den korta tiden jag gjorde så brukade jag döda kor och ta deras skinn och sedan gå och sälja skiten i en bank i öknen. Tjänade några hundra tusen guld men sedan orkade jag inte med skiten. Jag tankade en bot och konfigurerade den så att den gick runt och högg träd och sålde skiten sedan.

De va mycket skit :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

använd cheat engine för att fuska på runescape

HAHA, Du måste ha blivit bannad direkt :) Går inte att fuska med C.E på Runescape. Använd rsbot. :)

 

Ehumm , vad ja vet kan man inte bli bannad av att använda CE , eftersom att den inte ger pengar på riktigt... Men med RsBot kan man. Redigerat av Quatix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...