Escain Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 B) Får hoppas att det inte ändras till slutintagningen bara. Men lol pucko, du är ju intagen knasboll. :P Portalens... Jag tyckte det var luffigt så jag valde ITG istället. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Men det kan väl fortfarande ändras? Preliminärintagning -> Definitivintagning > Slutintagning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 I göteborg får man ju bara preliminärt och definitivt besked. Vad jag vet har de inte ändrat ngt, eftersom min brorsa sökte på samma sätt som jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Jag bor i göteborg och om du kollar på förra årets intagningen här finns det 3 olika poäng, om man kollar på årets är bara preliminär och definitiv ifyllt. http://www.indranet.se/statistik/2008stat24.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 29 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Yees! Jag kom in på Hotell- och Restaurant-Programmet. 210, var mina poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 (redigerat) Jag bor i göteborg och om du kollar på förra årets intagningen här finns det 3 olika poäng, om man kollar på årets är bara preliminär och definitiv ifyllt. http://www.indranet.se/statistik/2008stat24.pdf Det är bara definitivintagning. Äru inne på det så är du garanterat inne. "Slutliga" är bara för reserv-ungarna om jag inte har fel. Redigerat 29 Juni 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Yees! Jag kom in på Hotell- och Restaurant-Programmet. 210, var mina poäng. Fint, kock utbildning? :) Satsar nog på att ta den också när jag börjar gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Yees! Jag kom in på Hotell- och Restaurant-Programmet. 210, var mina poäng. Fint, kock utbildning? :) Satsar nog på att ta den också när jag börjar gymnasiet. Det är ju på balder precis där jag ska gå B) vi ses kanske om 2-3 år då. Jag valde teknik-IT. min poäng: 210 p, medel var 250, lägsta intagningspoäng var 190. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 29 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Yees! Jag kom in på Hotell- och Restaurant-Programmet. 210, var mina poäng. Fint, kock utbildning? :) Satsar nog på att ta den också när jag börjar gymnasiet. Ja, jag tänkte bli kock med hopp om att bli näste Gordon Ramsay. Han är min kock-idol när det gäller matlagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Inte för att han skriker och säger fuck hela tiden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Nej, ärligt talat stör jag mig på honom när han svär. Det låter så fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Nej, det är ju roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.