diflover Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Hej Hej! Någon mer än jag som har: Kongregate Det är en spel hemsida med över 15 000 spel! Man spelar spel, chattar, levlar. När man spelar ett spel så kan man få achievements så man får mera poäng och lvlar till högre nivåer. Jag gillar den spel hemsidan starkt! :D Det finns spel för alla. Så om ni inte redan är medlemar så bli det. Ni kan ju alltid adda mig om ni blir medlemar ;) heter: diflover :P Hehe Ha de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Den sidan är asgrym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Jobbig sida :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Ända spelet jag spelat på den sidan är Platform Racing 2 ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Har spelat länge där, riktigt bra sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jag tycker att sidan är utav dom bästa sidorna med en j*vla massa spel! :) ÄR själv medlem där, spelade 24/7 förut. Men nu är det Runescape som gäerr så jag spelar lite då & då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 jag är medlem, jag heter flameout Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jag är medlem, men pallar inte den sidan mer. Jag heter D_dudez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jag har varit inne på den ett tag men inte registrerat mig förrän nu, jag heter makaron1338 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Jag har varit inne på den ett tag men inte registrerat mig förrän nu, jag heter makaron1338 Någon som brukar vara i Svensk-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Trevlig site. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Kul sida. Btw spela spewer. Sjukt kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.