t00ncheat Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Hej jag undrar om jag kan få reda på om mina föräldrar har något program eller nått som kollar vad jag gör på datorn vilka sidor jag surfar på och sånt.Nått tips hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Det vet jag ingenting om, men om du vill att de inte ska se vilka sidor du är inne på är det bara att rensa webbhistorik .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Ofta dom bryr sig om att du kollar på porr ;O ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 raeven : okej Haha Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Tror inte pappor och mammor kan så mycker om sånt, bry dig inte! Om du kollar porr kan du ju bara rensa historik. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Tror inte pappor och mammor kan så mycker om sånt, bry dig inte! Om du kollar porr kan du ju bara rensa historik. ^^ eh min pappa är data tekniker så han kan alla dom där programen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Tror inte pappor och mammor kan så mycker om sånt, bry dig inte! Om du kollar porr kan du ju bara rensa historik. ^^ eh min pappa är data tekniker så han kan alla dom där programen lol, so? Han menar att dom flesta pappor och mammor inte kan dessa program som kan ''spionera'' dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Och vad han (ponta500) menar är att eftersom hans pappa är datortekniker så kan han dom programmen. Så svårt var det väll ändå inte att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 (redigerat) finns föräldrar som går in på sin dotters eller sons bdb för att se vad för bilder dom lägger upp. att det finns sånna!! >:( men har du telia som berdband? Redigerat 1 Juni 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 ladda ner CCleaner så raderar det de mesta av all historik som lagras :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 finns föräldrar som går in på sin dotters eller sons bdb för att se vad för bilder dom lägger upp. att det finns sånna!! >:( men har du telia som berdband? I hear ya. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Fanns det inget FF addon som rensade webbhistorik varje gång man stängde av firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.