Gäst 40200 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 När man bötar, bötar man med rc elr med irl pengar? IRL - Pengar såklart, vad trodde du? nej grabben är du dum elr? han bötar RC pengar inte IRLC pengar..... vet det också för jag är ägaren av IRLC ok, jag har reggat mig men kan inte logga in Oo vad står det? Inget jag skriver in användarnamn:40200lösenord:******(det är rätt lösen jag skriver) sen så kommer jag inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 (redigerat) När man bötar, bötar man med rc elr med irl pengar? IRL - Pengar såklart, vad trodde du? nej grabben är du dum elr? han bötar RC pengar inte IRLC pengar..... vet det också för jag är ägaren av IRLC ok, jag har reggat mig men kan inte logga in Oo vad står det? Inget jag skriver in användarnamn:40200lösenord:******(det är rätt lösen jag skriver) sen så kommer jag inte in hmm ska kolla upp det EDIT: Registrera dig igen för du har skrivit fel lösenord tror ja för jag testa och det funka. Redigerat 13 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Inget jag skriver in användarnamn:40200 lösenord:******(det är rätt lösen jag skriver) sen så kommer jag inte in hmm ska kolla upp det EDIT: Registrera dig igen för du har skrivit fel lösenord tror ja för jag testa och det funka. Gjorde det funkade inte då heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 då kan jag tyvärr inte hjälpa dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 då kan jag tyvärr inte hjälpa dig....Ok, får väl försöka imorrn.... ska man inte få nåt mail från er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 då kan jag tyvärr inte hjälpa dig....Ok, får väl försöka imorrn.... ska man inte få nåt mail från er? jo det kommer i en senare verison sen tillsammans med glömt lösenord ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 går fortfarande inte att fylla på sin energi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 går fortfarande inte att fylla på sin energihar du minus i pengar?annars kan jag kolla upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 When can i haz my computer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 (redigerat) When can i haz my computer?jag håller på fixa med datorer nu och sen att man inte kan köpa en dator fall man inte har råd! ;) EDIT: dom stora uppdateringarna kommer i veckan! Redigerat 13 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 går fortfarande inte att fylla på sin energihar du minus i pengar?annars kan jag kolla upp det? Nej har över 1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 (redigerat) går fortfarande inte att fylla på sin energi har du minus i pengar? annars kan jag kolla upp det? Nej har över 1000 ska kolla upp det ;) EDIT: Jag kmr börja jobba på admin och mod systemet så ansökning kommer kunna göras för vi har bara 1 mod nu reaven! Redigerat 14 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.