Dezen Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 En länk till forumet från "huvudsidan" hade inte varit fel? Fast det kanske har dykt upp sen jag kollade sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 (redigerat) Har ett till förslag :P Att kunna överklocka sin dator (D.v.s. att inte vara begränsad utav datorn man köper) Så om man köper en dator med 1000 skada, så kan man överklocka den till 1500 på kostnaden av något (Hacking points?) Redigerat 22 Juni 2009 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Har ett till förslag :P Att kunna överklocka sin dator (D.v.s. att inte vara begränsad utav datorn man köper) Så om man köper en dator med 1000 skada, så kan man överklocka den till 1500 på kostnaden av något (Hacking points?) Låter som en bra ide :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Jag kommer överföra förslaget till ledningen där vi beslutar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Jag kan inte logga in längre :/ står att lösenordet ej matchar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Downz: Vad hette du i IRLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Downz: Vad hette du i IRLC? Samma som här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Om du går in på din epost så kan du se ditt password i meddelandet från IRLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Ny layout kommer snart, hoppas att spelet då funkar i alla webbläsare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Ny layout kommer snart, hoppas att spelet då funkar i alla webbläsare...När?, för vill så gärna kunna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Ny layout kommer snart, hoppas att spelet då funkar i alla webbläsare...När?, för vill så gärna kunna spela Ladda ner FF och försök logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Imorgon förmiddag kommer jag och admin fixa in den nya layouten, hoppas att den kommer funka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.