WASD Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Ser bra ut :) jag började nu idag och ligger redan 5a hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jag har -22505 RC någonting :P Även om du inte har råd så kan man köpa datorerna och antiskydden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Datornord jobbar med den buggen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Lirade det här ett tag, Man kan köpa vissa grejor utan att ha pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Lirade det här ett tag, Man kan köpa vissa grejor utan att ha pengar.ne det är lite buggat just nu och jag är inaktiv pgr av datorförbud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Bra jobbat. Tycker det liknar biltjuv lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Jag vill köpa en iMac, jag har pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 vill köpe alienware lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Vaa :o hur kan du redan ha så mycke pengar som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Han spelar väl ganska mycket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) Han spelar väl ganska mycket ;)Hehe okej :D, Btw ligger 4:a på topplistan. Redigerat 9 Juni 2009 av RySs3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) dåliga nyheter grabbs databasen är sjuk just nu så sidan kmr inte funka kanske under dagen för jag håller på snacka med webbhotellet om dom kan installera om databasen åt mig.... Så irlc kommer också få lite mer uppdateringar och bugg fixar! Sry! mvh Datornord EDIT: irlc ligger nere under dagen ett tag! Redigerat 11 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.