Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Också borde du fixa så jag kan spela igen x( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Också borde du fixa så jag kan spela igen x(fall jag får veta ditt namn kan jag fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Det borde finnas något mkt svårare att hacka än pentagon. Typ något som kräver 10000 i skada att hacka. Just nu för mig har det blivit lite stopp, jag kan inte få bättre grejer eller något och jag behöver inte få bättre grejer. Lite trist nu när det inte går att komma längre. Skulle vara kul med en profil också ^_^ Du borde också fixa så att topplistan ser lite snyggare ut. Typ så här Redigerat 15 Juni 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 en ny dator och en nytt jobb har kommit så nu kan man hacka Sverige!xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 men att hacka sverige lönar ju sig inte.. men får lika mycker rc/kodningspoäng som på pentagon men det tar mer energi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 men att hacka sverige lönar ju sig inte.. men får lika mycker rc/kodningspoäng som på pentagon men det tar mer energioj tack för tipset!jag glömde det :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 När man ska köpa det där första skyddet så kommer det bara upp ''no input file''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 När man ska köpa det där första skyddet så kommer det bara upp ''no input file''.skydden fungerar ej än dom kommer upp i kväll maby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Kom med lite fler jobb som kräver kodningspoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Gör ett jobb som kräver 10.000 skada, btw chagi.. andraplatsen är M-I-N. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Gör ett jobb som kräver 10.000 skada, btw chagi.. andraplatsen är M-I-N.Det kommer ska du se ;) Nyss la jag till ett jobb som kräver 10 000 i kodnings poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Du har skrivit lolt istället för jolt när man ska fylla på med energi. Lägg till något som ger lite mer energi också. Redigerat 15 Juni 2009 av Downz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.