Chagi Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) [edit] jolt colan ger jäkligt lite Jag vill ha en 10 000 energi återställning! Redigerat 15 Juni 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Nu funkar det som det ska igen :) Redigerat 15 Juni 2009 av Downz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Datornord sitter och ändrar på energi shoppen så det kan vara lite problem med den nu. ni får spamm köpa jolt cola när den kommer tebax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Nu funkar energie shopen och Hacka svergie är svårare för att ni ska ha lite motstånd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Heter Dezen, gief cash plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Så nu har den nya butiken IRLC öppnat och där kan ni för tillfället bara köpa lotter men det kommer mer. Alla lotter ni köper läggs på er personliga lott räknare som ser hur många ni har köpt bara admin kan se det just nu. Har ni frågor om IRLC butiken skriv då i den här tråden! EDIT: Jag lovar man kan vinna på lotterna! Redigerat 16 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Se över stavningen på sidan, väldigt irriterande och oprofessionellt. Redigerat 16 Juni 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Se över stavningen på sidan, väldigt irriterande och oprofessionellt.har du nåt mer att tillägga? För du är den första som säger det och snart ska jag be en kille gå genom texterna så det blir rätt.. EDIT: Ge ett exempel på stav fel? Redigerat 16 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 energie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 energietack då vet jag så kan jag fixa så det blir bra^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Tack för pengarna :) EDIT: Köpte HP Pavilion Elite m9600 men fick bara 35 skada? :( Redigerat 16 Juni 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Se över stavningen på sidan, väldigt irriterande och oprofessionellt.har du nåt mer att tillägga? För du är den första som säger det och snart ska jag be en kille gå genom texterna så det blir rätt.. EDIT: Ge ett exempel på stav fel? Alla Alienware datorer är stavade fel (AlienWERE), Utöka energie är felstavat , Topp listan ska vara Topplistan (Särskrivning), Medlemslista ska vara med stor bokstav, Ingen dator skydd ska vara INGET datorskydd, Privat meddelande ska vara Privatmeddelande, du kan även ta bort "!" efter vissa länkar, finner det lite störande, men inget måste. Sen när man reggat sig, lägg gärna till en redirect till första sidan efter några sekunder så man slipper gå bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.