knark Skrivet 28 September 2012 Rapport Dela Skrivet 28 September 2012 Shit det här kommer jag ihåg att jag spelade för 3 år sen, dra igång det igen, de va fett kul :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2012 (redigerat) Tänkte dra igång de med ny design, samma princip ungefär och captch för att inte man ska kunna botta :P Redigerat 29 September 2012 av laynus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2012 Upp med det igen, minns att det var ett riktigt roligt tidsfördriv! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 Upp med det igen, minns att det var ett riktigt roligt tidsfördriv! :)Oja det kommer upp! :) vi håller på bestämma datum nu när spelet ska släppas! Lutar mot i helgen men jag återkommer med mer info :) Skulle ni vilja se en bild från spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Nu har jag och Linus jobbat på ett tag, och vi är stolta att säga, nu är det äntligen redo att utforskas av er. http://IRLC.se Hittar ni några eventuella buggar, stavfel eller vad som helst, var snälla och skriv till mig eller Linus :) Enjoy :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 7 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2012 Jag lyckas inte ens logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Jag lyckas inte ens logga in.Gör du inte? Har du några specialtecken i ditt namn eller så?Kan du skicka användarnamnet du registrerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Använder samma som jag gör här + en bokstav. IAmCasualGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Använder samma som jag gör här + en bokstav. IAmCasualGamerHittat felet, stora bokstäver funkar inte förtillfället, vi fixar detta inom kort, registrera om dig utan storabokstäver i ditt namn så kommer det funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 8 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Anledningen till att inte stora bokstäver fungerar är för att de är lättare att göra dubbel konton då om flera har lika men bara första bokstaven stor etc, vi ska jobba på de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 November 2012 Rapport Dela Skrivet 8 November 2012 Har ni slutat att utveckla sidan? Såg att ni hade lite tänkta funktioner som bostad, fängelse och planket, är det på gång, eller var det något som blev nerlagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 3 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 Har ni slutat att utveckla sidan? Såg att ni hade lite tänkta funktioner som bostad, fängelse och planket, är det på gång, eller var det något som blev nerlagt?Själva sidan är fortfarande online, men funktioner har inte lagts till på ett tag pgr av att båda vi som programmerar har haft för lite tid att jobba med de. Men bostad och planket borde komma upp till helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.