Kevve Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Jo, nu är det såhär att jag tänkte köpa lite nya grejor till min dator. Om du går in i kontrollpanelen sedan 'Dator' så står där 1gb RAM men min dator SKA ha 2gb så jag undrar, var ser man vilket 'Ram-Kort' man har? Ang. Grafikkort så undrar jag om Nvidia GeForce 7600GT är något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 7600GT är ett väldigt gammalt kort och klarar knappt spel som görs idag. Tanka cpu-z och se vad den säger om ditt ram minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Skulle nog ha köpt Geforce 9600GT eller bättre, de klarar av de nyaste spelen på hög grafik-inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Varken 9600GT eller 7600GT är något att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 9800GT går ganska bra endå och man kan spela de flesta spelen med det idag. fast om du vill spela spelen idag så är grafikkortet den viktigaste delen. om det inte är rätt grafikkort så kommer du inte kunna spela spelete till fullo. så ta ett GTXkort iaf med 1 gig minne. och RAM så kan du ju skaffa. men vilket operativsystem har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Kanske står det RAM Minne: 1GB x2 Corsair.... blabla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det grafikkortet är vad som sitter i burken just nu om ni undrar. Och nej, det står bara 1gb RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Det grafikkortet är vad som sitter i burken just nu om ni undrar. Och nej, det står bara 1gb RAM. det ena minnet kanske är sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Testa att uppdatera BIOS. Är det samma sort på minnena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 http://www.multitronic.se/index.php?prod=GV-N95TOC-1GH Skulle den funka? Också tänkte jag sätta in ett RAM-Minne till på 2gig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.