Hoppa till innehåll

Lås!


Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ooh, värst vad du var kinkig i dag, haft din kaffe ännu?

 

Ärligt talat, ska du fullkomligtskita i om jag startar en tråd om detta. Skulle den vara helt onödig så skulle den vara låst nu, vilket den inte är, så håll tyst.

 

Sluta whina. Om du inte tycker denna tråd borde finns, vad gör du då här och klagar? Åh vad jag stör mig på sådana som du!

 

Btw, jag har redan skrivit till Admin, en gång till, men har har ännu inte svarat.

Men kära du.

Du springer till admin så fort något säger något om dig? Vad tror du det kan bero på?

Din attityd som du har mot alla lär du inte komma långt med. Du behandlar andra så som du själv vill bli behandlad.

Men tyvärr så behandlar du alla andra som skit och inte konstigt att många är på dig.

Det är inte vi som är problemet utan du.

 

Du skrev att jag "whina" ? Jag har sett att du använder ord du inte ens vet vad dem betyder.. Men hursomhelst, denna tråd och dina inlägg är whining. :)

 

ps. Medlemmen Member var också en sån som startade trådar om att han blv orättvist behandlad, vilket du också gör. :)

 

Ibland kanske jag använder ord som jag inte vet vad de betyder, men whine betyder gnälla. Hur dum tror du att jag är?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ooh, värst vad du var kinkig i dag, haft din kaffe ännu?

 

Ärligt talat, ska du fullkomligtskita i om jag startar en tråd om detta. Skulle den vara helt onödig så skulle den vara låst nu, vilket den inte är, så håll tyst.

 

Sluta whina. Om du inte tycker denna tråd borde finns, vad gör du då här och klagar? Åh vad jag stör mig på sådana som du!

 

Btw, jag har redan skrivit till Admin, en gång till, men har har ännu inte svarat.

Men kära du.

Du springer till admin så fort något säger något om dig? Vad tror du det kan bero på?

Din attityd som du har mot alla lär du inte komma långt med. Du behandlar andra så som du själv vill bli behandlad.

Men tyvärr så behandlar du alla andra som skit och inte konstigt att många är på dig.

Det är inte vi som är problemet utan du.

 

Du skrev att jag "whina" ? Jag har sett att du använder ord du inte ens vet vad dem betyder.. Men hursomhelst, denna tråd och dina inlägg är whining. :)

 

ps. Medlemmen Member var också en sån som startade trådar om att han blv orättvist behandlad, vilket du också gör. :)

 

Ibland kanske jag använder ord som jag inte vet vad de betyder, men whine betyder gnälla. Hur dum tror du att jag är?

 

Det räcker ju med att kolla dina inlägg och se hur dum du egentligen är.

JAG tror inte att du är member, för att member hade åtminstone en liten liten liten gnutta av sunt förnuft, vilket du verkligen inte har. :)

Redigerat av Arsenic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du inte märkt att du provocerat ungefär varenda person som svarat dig, till att bete sig som de gör?

Jo det har jag märkt, men anledningen till att jag gör det är att de kommer med falska anklagelser. De säger att jag är Member, och det är jävligt kränkande och sårande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TechnoLover är inte member, de är bara väldigt lika. Jag har kollat upp detta flera gånger på olika sätt och det finns flera bevis på att han inte är member.

 

Låser tråden för off-topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...