Sandflygaren Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Börjar bli trött på det här med Microsofts förbannade tidsexklusivitet hit och dit, hela tiden betalar dom summor för att få spelen tidigare, hur löjligt är inte det? Tycker ni det är rätt själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Jag ser inget fel med det, folk som efterlängtat något enormt mycket kan få det före dom flesta andra och jag ser inte hur det påverkar "oss" som köper det när den riktiga releasen kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det är så världen är uppbyggd idag. Alla vill ha mer och mer pengar och företag tänker inte på sina kunder, utan på sina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 jag undrar varför de betalar fö tidsexklusivitet.. varför inte för endast till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.