Lynott Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Sen finns det antagligen mogna 13-14 åringar också :)Majoriteten är för liten för att riskeras :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Även om jag är 14 så fyller jag 15 i höst och om det kommer bli ålderkorrekta kickningar borde jag ju få stanna kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag tycker att det skulle få mer personer in i sommaruppdateringen :)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Gruppen för dig som vill diskutera mer vuxet snack Det här gruppen/forumet är till för dig som vill diskutera ämnen som kanske inte är så passande för yngre människor. Känner du att du inte är mogen så rekommenderar vi dig att inte vara inne i det här forumet. Tanken med det här forumet är att olika frågor skall kunna tas upp, frågor som kanske inte är så lämpliga för yngre. Regler Sköt dig så blir du kvar i gruppen, annars blir du utkastad och i värsta fall varnad. Generellt kommer det vara väldigt fritt i forumet om vad man får skriva och göra. Det finns ingen åldersgräns för att gå med i gruppen, men vi rekommenderar 15år. OBS! Inga nya medlemmar accepteras eller läggs till i denna grupp! Varför vet dock inte. Redigerat 14 Juli 2009 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 men eftersom det är uppdatering här nu på sommaren så kan det ju vara något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Kan man inte ens stava till Medlemmar eller ha vett nog att skriva med stor bokstav i början av varje mening förtjänar man inte att vara medlem i gruppen heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 det är skillnad då jag skriver på papper eller dator. Visst, "det är alltid bra att skriva så att man lär upp sig"... aha, så alla som har dyslexi får alltså inte vara med, fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 det är skillnad då jag skriver på papper eller dator. Visst, "det är alltid bra att skriva så att man lär upp sig"... aha, så alla som har dyslexi får alltså inte vara med, fint. Majoriteten av alla pundhuven/P12or på det här forumet har inte dyslexi, men de stavar fel ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Kan man inte ens stava till Medlemmar eller ha vett nog att skriva med stor bokstav i början av varje mening förtjänar man inte att vara medlem i gruppen heller.Då kan man likaväl gå efter medlemmar som inte använder punkt eller kommatecken korrekt ska bannlysas från forumet. edit* Tänkte inte på att 95% av alla aktiva medlemmar skriver som krattor. Redigerat 14 Juli 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Kan man inte ens stava till Medlemmar eller ha vett nog att skriva med stor bokstav i början av varje mening förtjänar man inte att vara medlem i gruppen heller.Då kan man likaväl gå efter medlemmar som inte använder punkt eller kommatecken korrekt ska bannlysas från forumet. Låter som en utmärkt idé tycker jag. För övrigt så är det ingen mening med att vara inne på Vuxenforumet, om man inte tycker det är kul med, "Kolla här, det är en video på en kille som äter bajs!" "Eeeeeew vad äckligt det var :( :( " <- Repetera i 15 sidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Urspårad och därmed nu låst tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg