Hoppa till innehåll

Varför Inte Mer Medlemar I Vuxensnack?

Rekommendera inlägg

Gäst Darkshiver

Även om jag är 14 så fyller jag 15 i höst och om det kommer bli ålderkorrekta kickningar borde jag ju få stanna kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
Gruppen för dig som vill diskutera mer vuxet snack

Det här gruppen/forumet är till för dig som vill diskutera ämnen som kanske inte är så passande för yngre människor. Känner du att du inte är mogen så rekommenderar vi dig att inte vara inne i det här forumet. Tanken med det här forumet är att olika frågor skall kunna tas upp, frågor som kanske inte är så lämpliga för yngre.

Regler

Sköt dig så blir du kvar i gruppen, annars blir du utkastad och i värsta fall varnad. Generellt kommer det vara väldigt fritt i forumet om vad man får skriva och göra. Det finns ingen åldersgräns för att gå med i gruppen, men vi rekommenderar 15år.

OBS! Inga nya medlemmar accepteras eller läggs till i denna grupp!

Varför vet dock inte.

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är skillnad då jag skriver på papper eller dator. Visst, "det är alltid bra att skriva så att man lär upp sig"...

aha, så alla som har dyslexi får alltså inte vara med, fint.

Majoriteten av alla pundhuven/P12or på det här forumet har inte dyslexi, men de stavar fel ändå :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man inte ens stava till Medlemmar eller ha vett nog att skriva med stor bokstav i början av varje mening förtjänar man inte att vara medlem i gruppen heller.

Då kan man likaväl gå efter medlemmar som inte använder punkt eller kommatecken korrekt ska bannlysas från forumet.

edit* Tänkte inte på att 95% av alla aktiva medlemmar skriver som krattor.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man inte ens stava till Medlemmar eller ha vett nog att skriva med stor bokstav i början av varje mening förtjänar man inte att vara medlem i gruppen heller.

Då kan man likaväl gå efter medlemmar som inte använder punkt eller kommatecken korrekt ska bannlysas från forumet.

Låter som en utmärkt idé tycker jag.

För övrigt så är det ingen mening med att vara inne på Vuxenforumet, om man inte tycker det är kul med,

"Kolla här, det är en video på en kille som äter bajs!"

"Eeeeeew vad äckligt det var :( :( " <- Repetera i 15 sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...