Gäst csexpertz Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Nån som kan göra en exakt guide om hur man gör en "RIKTIG" cs server, För eftersom alla andra guider funkar inte! Liksom andra kan inte gå in på min server, Skulle vilja ha en EXAKT! Snälla hjälp :/ Redigerat 4 Juni 2009 av csexpertz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Hmm, de 2 guider som är klistrade beskriver det mesta. Om folk inte kan gå in på din server beror troligtvis på router problem. Har du en router? Använder du listen, dedicated eller HLDS server? Informera. [EDIT] Nice avatar föresten :lol: Redigerat 4 Juni 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Hmm, de 2 guider som är klistrade beskriver det mesta. Om folk inte kan gå in på din server beror troligtvis på router problem. Har du en router? Använder du listen, dedicated eller HLDS server? Informera. [EDIT] Nice avatar föresten :lol: 1. Ja jag har en router. 2. Jag använder HLDS 3. Tack :lol: Snälla gör en riktig och fungerande Guide :¤ :( Redigerat 4 Juni 2009 av csexpertz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Vad för router har du? Leta upp namnet på din router HÄR Och sedan följ anvisningarna. Om du stöter på problem eller att du inte förstår är vanligt, så få inte panik det första du gör. Om du har gjort som det står, försök att starta din server och skicka din IP Adress till dina polare. Din IP Adress hittar du HÄR Om du stöter problem, kom tillbaks o vi ska lösa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Okej tackar :% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Portar är inte nåt som är jättelätt så ta det lugnt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Japp, Men det funkar inte, Har nån lust att hjälpa igen :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Det är inte lätt när du säger "Men det funkar inte", kan du berätta lite vad du "faktisk" gjorde? Jag måste börja någon stans. Du verkar ha för bråttom och vill att allt ska hända på en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Liksom jag gjorde som du sa men det funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Vore enklare att du förklarar EXAKT vad som inte fungerar. Istället för "det funkar inte!!!!". Tror ingen kan hjälpa dig om du bara skriver så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Jag skulle kunna förklara och göra en hel guide, men det finns redan en tråd om hur man gör cs server. Redigerat 5 Juni 2009 av Raeven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 sa inte jag att, dom funkar inte, snälla gör en bra guide : / :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg